Monday, October 21, 2013

Ajaibnya Pemanggang Turun Temurun


Gambar ni milik seorang sahabat di fb...
Tertarik dengan status dia masa ni...haaa...ini yang ajaib tau...pemanggang turun temurun dari dulu lg...x yah guna pemanggang ajaib Menang tu...
Aku bukan apa..baru nk promote...terus dia update status dgn gambar ni...
Dh mcm tu aku kalah la....hahaha....dh digunakan dari kecik lagi katanya...
Korang ada?

15 comments:

  1. hahaha..kat rumah mak dikampung pun kami bakar ikan pakai nie jugak...lagi senang...

    ReplyDelete
  2. ada..tp dee dh tak guna..hehehe..

    ReplyDelete
  3. kihkihkih..kelakar..

    tp ai guna pemanggang ajaib gak.. bes.. masak ikan siakap stim tk smpai 10minit dah siap.. bes..bes :D

    ReplyDelete
  4. betul punye superb pemanggang ni....tp camne klu nk panggang ayam ke, daging ke.. klu ikan jaket ni bole la.. bole buang kulit kerasnye tu sebelum ngapppp

    ReplyDelete
  5. hehehehe...dulu kecik2, ayah selalu bakar pisang atas penutup periuk gini :)

    ReplyDelete
  6. hehehee.. nostalgia betol pemanggang nii :)

    ReplyDelete
  7. Ahahahaaa...alahaiiii...

    Tengok org dedulu kretif dalam bab 'cut' kos. Jimat belanja wehhh....

    ReplyDelete
  8. Aha, memang ada. Mak dulu memang pakai pemanggang ajaib versi ni. Banyak juga kat rumah kampung tu. Hehehe, nostalgia betul bila tengok gambar ni.

    ReplyDelete
  9. hahahaah mati2 ingat along nak up pic pemanggang ikan ajaib tuh....tapi jgn tak tau, mak mertua lieya pun buat gini..sedap gile ikan bakar die....heheheeheh

    ReplyDelete
  10. muahahaha ini mmg betul2 ajaib.. satu dalam sejuta ni SA..

    ReplyDelete
  11. haha... bagus ni......OKje pulak tak de tutup periuk jenis tu kalau ada nak gak pakai hehe

    ReplyDelete
  12. Masa blom ada pmanggang...sy bkar ikan guna cmni lah....:-)

    ReplyDelete
  13. Eh.eh..mak mertua mak pun ada gak pemanggang gini. Ekeke..

    Kalah la pemanggang ajaib cap ikan yg mak ada beli tu...asyik lekat je memanjang! Sakit pulak ati kitew wak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah