Wednesday, October 23, 2013

Lunch Today


Mee Sup..

Today mkn mee sup...Jemah2 semua...tekak I ni lately macam2 kehendak....
Semua nak makan...
Disebabkan makan mee sup tengahari td....la ni aku  lapar lg...budak oopis ni plak duk upload gambar laksa Mid Valley....
Aduhaiiiii......sabar je la...terus aku craving laksa plak....bagai terasa2 kat tekak ni...pas tu...boss suh tgok SR nyer website...apa kek yg best...aku xde tgok kek de bila ternampak tom yam dengan vietnamese beef noodle....omg....aku boleh jadi giler weh....lapar giler perut aku dowh......kejam betul la.....kijammmmmmmmmmm......

9 comments:

  1. samalah.sy pun suka laksa midvalley tu.
    vietnam beef noodle pun loike very much :)
    adoiii terjangkit laparrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom dating mkn laksa kat situ nak...ramai2 seronok skit...

      Delete
  2. Salam kenal dari Mieza.. 1st time singgah sini jalan2 tambah kenalan baru.. #888.. Hehe.. Mieza ni jenis perut nasik.. Macamana gaya pun mesti nak makan nasik jugak2.. Makan mee2 ni tak kenyang.. Nampak jer keding, tapi makan tak kalah.. Hehehehe..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal dear...cantik kan no tu...888....tu la akak ko ni baru sihat...craving mcm2....tekak ni nk yg bersup je dik non...

      Delete
  3. hohoho baru baik sakit dah craving mcm2 ni.. bagus2 mcm banyak2 sket yer SA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la zaza...tp kena kawal jugak sbb bdn I jenis cpt naik....hohoho...

      Delete
  4. sedap sgt ke laksa midvalley tu..laksa sy buat sedap lagi kot.haha

    ReplyDelete
  5. Aduhai sedapnya akak..kalau dekat sure p terjah dah..huhuhu

    ReplyDelete
  6. hahaha.. memang betul selera baekkk punye :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah