Tuesday, September 27, 2016

Fast, Safe & Strong Data Cable For Micro USB Keluaran SISTA Malaysia

Hi korang...
Pernah hadapi masalah cable USB android korang tak function? Kadang-kadang beli yang ori tp pakai tak lama, tak sampai sebulan pasti rosak dan tak berfungsi..so bermasalah la nak caj handphone kan?bukan apa kehidupan sebagai seorang blogger aksesori gadjet ini seperti usb cable sangat penting. Kalau tak berfungsi macam mana nak settlekan masalah kehabisn battery kan..nak pulak usb cable dan power bank memang aksesori yang perlu ada di dalam handbag seorang blogger.
Untuk itu baru-baru ni aku ada beli cable usb keluaran SISTA Malaysia. Apa tu? Tak pernah dengar pun kan..okey SISTA Malaysia adalah company yang focus kepada jenama aksesori telefon yang versatile. SISTA ditubuhkan di Hong Kong dan mempunyai ibu pejabat di Shenzen. Dicipta oleh sekumpulan anak muda yang sangat meminati dunia teknologi. Mereka berasal dari Hong Kong, Shenzen dan Malaysia. Mempunyai dedikasi yang tinggi dan sentiasa mementingkan mutu dan kualiti sesuatu product mereka. Hebat kan...muda lagi dah pandai mencari keuntungan pasaran walau hanya accessories untuk gadjet.


Mereka telah mencipta serta mereka product yang menjadi kepentingan kepada pengguna gadjet dan menjanjikan kualiti di dalam kelas tertinggi..mereka menjanjikan product yang selamat, kuat serta pantas..mampu caj handphone korang dalam masa yang singkat...menarik kan?


Untuk itu aku sangat berpuas hati dengan prestasi Apollo Data & Sync Cable for Micro USB and Lightning. Sebagai seorang blogger accessories ini yang paling penting..tak semua cable boleh memberikan kepuasan. Ada yang hanya mampu berkhidmat 2-3 bulan lepas tu rosak...aku berharap sangat riwayat Apollo Data & Sync Cable for micro USB and Lightning ini mampu bertahan lebih lama.


Kenapa aku suka Apollo Data & Sync Cable keluaran SISTA?
  1. Pantas mengecas dan transfer data
  2. Sangat selamat semasa mengecas
  3. Material dan Silikon berkualiti
  4. Direka tanpa gumpalan, wayar nipis dan flat
  5. Bau yang menyenangkan
  6. Panjang cable sehingga 1000mm


dapat cable dengan warna kegemaran...memang cukup puas hati


caj handphone dari cpu dan laptop pun tak jadi masalah...

terima kasih rakan sekerja sebab pinjamkan handphone utk jadi model..

So..kalau korang nak cuba Apollo Data & Sync Charging Cable keluaran SISTA ni aku memang sangat2 recommend. Dengan kualiti terjamin..dengan produk yang berprestasi tinggi dan ditawarkan dengan warna yang menarik. Pilih sahaja mengikut warna kegemaran korang...ada yg bertanya tentang harga..korang jangan risau..harga adalah berpatutan bernilai sehingga RM39...

Kat mana nak dapatkan produk ni..korang boleh layari link berikut : 


atau

FACEBOOK : SistaMalaysia
WEBSITE : www.sista.hk
PHONE : 03-89417677


14 comments:

  1. nieyl ada satu kak...tapi bukan jenama sista nie... dia punya cable besar..betri mmg cepat penuh.. tapi nant klu ada bajet nak beli jugak sista punya..

    ReplyDelete
  2. wahhh boleh beli nanti.. ekin memang selalu ada problem dengan usb powerbank jah..

    ReplyDelete
  3. pilihan USB cable..mmg saya perlukan yang cepat cas

    ReplyDelete
  4. setuju sangat dengan entry ini..kadang tuh beli cable ya mampu pakai x sampai sebulan pon dah rosak. nak usha usha la tgk kot ada yang menarik untuk dibeli.hehe

    ReplyDelete
  5. Bab mengecas dgn cepat tu sgt menarik.. Sbg seorang blogger mende2 mcm gini mmg satu kepentingan..

    ReplyDelete
  6. Bab cable USB hp memang sangat jarang ai nak share dengan orang lain sebab tak nak cepat rosak, tu pasal ai punya jarang nak rosak.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Sy pn sllu bermasalah dgn cable ni. Bli hat elok punya pun dpt pkai jap je. Sbb rosak.

    ReplyDelete
  8. bestnyee..cable kite dah rosak...nak caj henpon lambat nak penuh..sedih kite..

    ReplyDelete
  9. Wow! Kegunaan dia sangat bagus.. Cas cepat je masuk..

    ReplyDelete
  10. orang sekaran nak yang murah aje.. tapi kualiti? pakai sekejap dah rosak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah