Wednesday, January 3, 2018

HI-PLUS™ Makanan Tambahan Untuk Tambah Ketinggian Dengan Mudah, Selamat Dan Berkesan

HI-PLUS NUTRISI UNTUK TINGGI

Hi korang...

Belum terlambat lagi rasanya SA nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2018. Apa azam baru korang tahun ni? Ada yang berazam nak tambah ketinggian tak? Haaaa....SA ada berita baik nak share ngan korang..Tahukah Korang ketinggian memainkan peranan dalam kehidupan?Seseorang yang tinggi sememangnya mempunyai potensi untuk lebih berjaya dalam kerjaya. Peluang untuk orang yang tinggi ni lebih terbuka luas dalam sektor pekerjaan kan? Kalau dalam dunia peragaan dan dunia hiburan sememangnya diberi keutamaan untuk mereka yang tinggi. Bukan sektor pekerjaan sahaja..untuk wanita yang mencari pasangan hidup pun memang mengimpikan lelaki yang tinggi dan begitu juga lelaki suka pada wanita tinggi..betul tak?Habis tu macam mana nasib mereka yang bertubuh rendah? masalah utama yang membelenggu orang yang kurang ketinggian apabila nak ambil barang dari tempat tinggi..terpaksa pula minta tolong orang kan..

Haaaaa...jangan risau..masih belum terlewat untuk korang yang bertubuh rendah untuk kelihatan tinggi. SA ada jawapannya...Baru- baru ini SA diperkenalkan dengan HI-PLUS...apa ni?

HI-PLUS merupakan produk suplemen untuk tambah ketinggian dengan mudah, selamat dan berkesan..menarik kan? 

Jom tengok apa kehebatan produk ni.... 


TAMBAH KETINGGIAN CARA MUDAH, SELAMAT DAN BERKESAN

Macam tak percaya jer kan..ada produk untuk tambah ketinggian, bukan apa mengikut kajian sains tumbesaran seseorang akan terhenti apabila mencapai umur 16 tahun bagi perempuan dan 18 tahun bagi lelaki. Tetapi semua itu tertakluk kepada amalan kehidupan dan pemakanan seharian.Kalau tak jaga pemakanan dan tidak bersenam pun tak akan jumpa tinggi juga kan...dengan pengambilan Hi-Plus secara konsisten  korang akan menjadi tinggi 3-4 cm dari ketinggian asal..

Jika korang betul-betul nak tambah tinggi, 3 perkara berikut korang perlu patuhi:

1. Tidur yang mencukupi

2. Diet yang seimbang

3. Senaman khusus yang konsisten.

3 perkara ini sangat penting untuk proses tambah ketinggian. Kegagalan korang mematuhi nya mungkin menyebabkan proses 'pembesaran' terganggu.Jika korang nak percepatkan lagi proses tambah ketinggian korang, amat di sarankan untuk guna produk HI-PLUS



Bagaimanakah HI-PLUS™ berfungsi?


Ia berfungsi dengan membekalkan nutrien kepada tulang anda dengan tenaga yang diperlukan untuk menjana potensi/fungsinya. Ia mengandungi jumlah optimum nutrien yang telah terbukti secara klinikal yang mampu memberikan tulang anda segala nutrien yang diperlukan untuk tumbuh maksimum yang mungkin.

Kandungan HI-PLUS™, Khasiatnya Dan Fungsinya

Untuk pengetahuan anda, HI- PLUS di proses dengan menggunakan khasiat tumbuh- tumbuhan. Antaranya adalah

  1. Goji Berry  - Mengandungi antioksidan 2-4 kali ganda berbanding blueberry, bertindak menjaga kesihatan jantung dan mengurangkan risiko kanser, menambah tenaga dan mengurangkan kelesuan dan mengandungi Vitamin E yang baik untuk kulit dan sel.
  2. Olive Leaf Extract  - Membantu dalam pembahagian sel dan pembentukan sel baru, membekalkan antioksidan yang tinggi, menggalakkan penyerapan zat makanan yang lain dan menstabilkan keseimbangan hormon badan.
  3. Susu Skim - Membekalkan kalsium pada tubuh, menguatkan gigi dan tulang, membekalkan protein yang tinggi dan mengawal berat badan, kolesterol dan jantung.
  4. Spirulina - Membantu membina sel otak yang berkualiti, meningkatkan daya pengikatan oksigen sel darah merah, mengimbangi fungsi otak kiri dan kanan, Pembaharuan, pertumbuhan dan pembaikan sel dan memperlambat proses penuaan.
  5. Alfalfa - Mengatasi masalah sukar tidur dan meningkatkan kualiti tidur, menghalang radikal bebas, Menggalakkan peredaran darah, anti penuaan dan peningkatan dalam sel darah merah serta meningkatkan kadar metabolisme sel.
  6. Epal Hijau - Membantu kesihatan tulang dengan menambah boron pada mineral tulang,Membantu mereka yang mempunyai masalah sembelit dan penghadaman, membantu kesihatan sistem kardiovaskular dengan mengekalkan tahap kolesterol darah dan membantu mengekalkan berat badan.
  7. L-Arginine - Menggalakkan dan merangsang tumbesaran tulang dan metabolisme anabolik di seluruh badan
  8. L-Lysine - Membantu badan menyerap kalsium dan memainkan peranan penting dalam pembentukan kolagen, tulang dan tisu penghubung termasuk kulit, tendon dan rawan.
  9. L-Glysine - Membantu proses pemulihan otot dan juga pembentukan tulang
  10. Kalsium - Membekalkan tulang anda dengan sejumlah yang diperlukan untuk memaksimumkan pertumbuhan tulang dan ianya telah terbukti secara klinikal
  11. Vitamin D - Merupakan vitamin penting yang membolehkan tubuh badan menyerap kalsium dengan lebih efektif.


SOALAN LAZIM

Berapa lama masa yang diperlukan untuk mencapai keputusan yang saya inginkan?

Sebagai permulaan, adalah mencadangkan untuk anda mengambil HI-PLUS™ selama 6-12 bulan. Untuk hasil yang optimum, anda disarankan agar mengambil HI-PLUS™ sepanjang tempoh pecutan pertumbuhan anda ketika usia remaja. Harus diingat yang ketinggian anda kecapi ini akan 100% kekal.

Berapa banyakkan ketinggian kecapi apabila menggunakan HI-PLUS™?

Produk ini telah dicipta untuk mereka yang ingin maksimumkan ketinggian dengan matlamat untuk menambah 1-3 inci kepada ketinggian dewasa terakhir anda. Ketinggian yang bakal dikecapi ini adalah lebih daripada ketinggian semulajadi anda sekiranya anda tidak mengambil HI-PLUS™ . Lebih cepat anda mula menggunakan HI-PLUS™, lebih banyak ketinggian yang bakal anda perolehi.

Adakah HI-PLUS™ mengandungi Bahan Kimia Berbahaya?

Tidak, HI-PLUS™  tidak mengandungi sebarang bahan kimia berbahaya dan ianya adalah 100% selamat dan berkesan untuk digunakan



Pengambilan HI-PLUS™

Hi-Plus datang dalam bentuk tablet. Satu botol Hi-Plus ada 60 biji tablet yang boleh digunakan selama sebulan. Anda cuma perlu ambil satu tablet di waktu pagi dan satu tablet di waktu petang. Untuk pengetahuan juga Hi-Plus sesuai diambil oleh lelaki dan juga wanita. Ianya merupakan suplemen yang selamat dan sangat berkesan. Untuk lebih meyakinkan anda semua produk Hi- Plus ini telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga telah mendapat Sijil HALAL dari JAKIM.

Oleh itu anda tidak perlu merasa ragu dengan keselamatan produk ni.

HI-PLUS™ adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG Interphase (FDI), ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun HI-PLUS™ telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan ia tidak memerlukan pendaftaran produk.



KKM No Siri : 130317/02/152 kategori Makanan Tambahan


Sijil Halal Dari JAKIM

Testimonial HI-PLUS™

Berikut merupakan testimonial yang telah berjaya mencapai ketinggian idaman. Bagi korang baru nak consume produk ni for sure akan di beri guide dari awal..










HARGA HI-PLUS™


Bila dah baca testimonial tentu korang tertarik kan..apa tunggu lagi..dapatkan Hi-PLUS makanan tambahan untuk tambah ketinggian..risau kalau dah cuba tapi tak berjaya..jangan risau..money back guarantee..takde kejayaan tanpa usaha kan..yang penting kena disiplin dan konsisten.. Untuk set promosi HI-PLUS™  sekarang ini korang boleh memiliki semua di bawah pada harga hanya RM 179 sahaja, tawaran terhad kepada 200 orang yang terawal. 



Siapa cepat dia dapat !!!




Jangan tunggu lagi! Anda boleh bertambah tinggi dalam masa beberapa minggu. Lebih cepat anda mula menggunakan HI-PLUS™, lebih tinggi lagi anda membesar. 



Hubungi /SMS/Whatsapp :


 019-3723381

Maklumat lanjut sila layari :

Email di : hiplushq@gmail.com


31 comments:

  1. sebaik dah tinggi hehe, bolehlah syorkan kat kawan kawan yang tkcukup ketinggian :D

    ReplyDelete
  2. memang bercita-cita nak jadi tinggi sikit skrg ni..kekeke

    ReplyDelete
  3. Supplemen nak tinggi pun dah ada sekarang. Heheh :)

    ReplyDelete
  4. macam-macam produk sekarang ni. Rasanya pertumbuhan tulang kita sampai 18-20 tahun sahaja. Lepas tu tulang dah tak bertambah panjang lagi. Betulkan kalau salah :)

    ReplyDelete
  5. Sekarang dah ada supplemen nak tinggi pulak ye..

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru SA... bagus kalau ada produk mcm ni sbb membantu kawan2 yang mempunyai masalah ketinggian..tapi kenapastikan bahannya selamat dan halal..

    ReplyDelete
  7. Wah ada supplemen tinggi ye...kalo yg tinggi bertambah tinggi la ye

    ReplyDelete
  8. Ha sesuai lah ni untuk orang pendek macam saya. 😁

    ReplyDelete
  9. eiii boleh caya ke ni? kalau tinggi pendek kalau dah genetik camne,,, hehhehehe saya pendek mesti tah leh tinggi lagi walaupun ambil supp:(((

    ReplyDelete
  10. Zaza rendah boleh la ni try.. Hehe kadang nak jgk rasa tinggi sikit..

    ReplyDelete
  11. Ehhh kita bolehlah cuba ni. Teringin juga nak tinggi. Tinggi sikit pun jadilah

    ReplyDelete
  12. Berapa ya itu kalo ke indonesia? Lumayan kan kalo tinggi bisa disenangi sama cewek"

    ReplyDelete
  13. wah ada produk tambah ketinggian ye. Kalau umur dah meningkat, agak2 boleh tambah 2,3 cm lg tak? hehe - JMR23

    ReplyDelete
  14. Tak sangka kan kalau dah umur 20 ke atas pun masih boleh tinggikan badan. Saya ingatkan lepas umur macam tu memang tak boleh dah

    ReplyDelete
  15. Wahhh ada produk nk bg tinggi ye...
    Bestnya...
    Agk2 kita yg da tua2 ninboleh x agknya tinggi lg

    ReplyDelete
  16. Fuhhh...ada produk nak tambah tinggi rupanya..blh la nak rekmen kat kawan² yang tak berapa nak tinggi tu kan..huhuhu

    ReplyDelete
  17. wah,, saya baru nak start consume ni.. hihi

    ReplyDelete
  18. whatttttt... i didnt know ada supplement untuk menambah ketinggian jugak?!
    last time i just selalu go swimming and play basketball, then jadi 183cm ad. hahah
    now terlalu tua untuk grow tinggi lagi kut.

    YourFinanceDoctor

    ReplyDelete
  19. Tak sangka ek dah terlanjut umur pun still leh tinggi lagi. AS rasa sekarang ni 165cm pun dah cukup tinggi dah di kalangan perempuan. Huhu gayat tinggi sangat ohh~

    ReplyDelete
  20. wow..ada produk untuk tinggi..bagusnya..boleh la yang terasa nak tinggi tu ambil ni

    ReplyDelete
  21. Dah 3 series ni xpe kot xtambah tinggi..hehe.. yg pnting comel di mata suami. Kalau remaja sesuai lg la nk mkn produk ni.

    ReplyDelete
  22. bagus produk ni.. sbb sebelum ni dngar produk untuk kurus je. tapi busyra kalau try ni tak tau la tinggi mcm mna lg. hehe.

    ReplyDelete
  23. ada produk tambah ketinggian.. teringin juga nak tinggi hihi. tapi kalau ikut sains rasanya dah stop untuk meninggi. takpe la comel pun

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah dah cukup ketinggian...hehe

    ReplyDelete
  25. Nama Hiplus bunyinya macam jenama luar negara, sesuailah bagi anak2 yang masih tumbesaran dan xberapa suka minum susu.

    ReplyDelete
  26. baru tahu ada produk macam ni, menarik gak

    ReplyDelete
  27. Ada juga keinginan nak tambah ketinggian sikit. Mana tahu boleh cuba produk sis SA review ni.

    ReplyDelete
  28. Untuk yg dah berusia cam kita ni, berkesan tak?hehe..#rendangtapicomel

    ReplyDelete
  29. dia confirm jadi tinggi kan.. tak lebar? hehehe

    ReplyDelete
  30. Macam menarik je produk nie.. kikiki

    ReplyDelete
  31. Rabia tak berani nak makan sebab rabia operation jantung berlubang so takut efect pada jantung nanti..kena tanya DR dulu lah ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah