Wednesday, January 10, 2018

The Wedding Heritage | Trusted Wedding Planner & No 1 Bungalow Wedding Venue In Malaysia

Hi korang...

Perasan tak baru-baru ni heboh dengan kes bakal pengantin ditipu wedding planner?. Kesian betul kan...kesian sebab bakal pengantin dah bayar beribu- ribu malah puluhan ribu ringgit untuk pakej perkahwinan yang dijanjikan gah dan mewah. Tau- tau sampai tarikh perkahwinan Wedding Planner hilang tak muncul- muncul. Ada satu kes yang SA baca di akhbar tempatan pakej yang ditempah pelamin indah harga RM8k tetapi dapat pelamin yang harga RM500 ringgit sahaja. Hiasan entah kemana, warna tema pun entah kemana. 

Masa ni memang Pelamin Anganku Musnah punah ranah la kan.Itu bab pelamin..belum bab katering lagi..ada kes lain katering tak sampai- sampai. Tuan rumah terpaksa plak back up dengan makanan lain..tetamu nak sampai ni majlis dalam kad jemputan pukul 12 tengahari. Akhirnya keluarga pengantin terpaksa menanggung kerugian dan malu. Mana nak letak muka kan. Menakutkan kalau semua tu terjadi kat kita semua kan.Tak dapat SA bayangkan betapa malunya keluarga. Dengan pihak wedding planner tak nak bertanggungjawab dan ada yang lari.



Baru- baru ini SA ternampak siaran langsung temubual di TV Alhijrah dengan tajuk "Wedding Planner Penipu!Salah Siapa? Menarik sekali topik yang dibincangkan sampai SA duduk depan tv sampai habis siaran langsung tersebut. Banyak perkongsian yang telah di kongsikan. Top wedding planner "The Wedding Heritage" saran kan supaya bakal pengantin berfikir secara realistik tentang tawaran pakej- pakej yang tidak munasabah. 

Masalah orang kita apabila ditawarkan pakej yang luar biasa terus bersetuju tanpa memeriksa terlebih dahulu kan. Akhirnya tertipu dan menangis tak berlagu. Masa ni nak menyesal pun dah tak guna dah kan..report polis jer la..Tak boleh SA bayangkan kalau SA atau ahli keluarga dan saudara mara terlibat. Sebab tu setiap benda kena check betul- betul especially yang melibatkan wang ringgit ni....



SA tertarik dengan interview tentang "Banglo Kahwin" atau "Bungalow Wedding", SA terus google dan jumpa media sosial dan website diorang. Semakin SA explore semakin SA teruja..eh dah kenapa ni..hahaha...aduhai..cantik betul la..untung betul siapa yang pilih The Wedding Heritage Bungalow ni.
Diorang akan sebolehnya sempurnakan impian pengantin dengan jayanya.











Sekali tengok memang terus jatuh cinta.Kenapa masa SA kahwin dulu takde pakej- pakej yang macam ni. Dengan pelamin cantik, dengan khemah yang meletop, dengan video yang buat SA nak kahwin semula.Semangat nak kahwin kali ke dua terus muncul. Mana la tahu kan impian SA jadi kenyataan. Sapa tak nak kahwin kalau tengok semua yang cantik- cantik yang ditawarkan oleh The Wedding Heritage Bungalow yang merupakan Perancang Perkahwinan Tersohor di Kuala Lumpur.


The Wedding Heritage menawarkan pakej lengkap perkahwinan yang sangat- sangat berbaloi. Pakej lengkap kahwin 2018/2019 ini boleh buat di rumah sendiri atau dewan. The best part, The Wedding Heritage offer 3 cawangan banglo kahwin di Ampang, Kota Damansara dan Putrajaya untuk merealisasikan impian perkahwinan korang. Menarik tak? Kan senang , wedding venue di banglo tambah pula pakej lengkap terbaik di KL dan Selangor ni.Tak payah pening-pening kan. sediakan ongkosnya aje..semua settle.

Bukan setakat banglo dan kemudahan yang disediakan aje tau...SA sebenarnya terjatuh cinta tanpa sengaja dengan hasil- hasil gambar photographer official yang sangat cantik malah setanding dengan photographer international. Teknik gambar yang dihasilkan sememangnya awesome. Setiap angle gambar yang diambil memang menepati citarasa SA. Belum korang tengok video lagi tau..nanti di hujung entry SA letak video ye.

So korang kalau ambil pakej dengan TWH ni..korang ditawarkan dengan FREE Album dan Unlimited Photo Pendrive sekali. Seronoknya boleh ambil gambar beribu- ribu.







Boleh dikatakan banyak item free yang ditawarkan untuk setiap package di TWH. Disini SA kongsikan package terbaru yang sangat- sangat berpatutan. Korang tak perlu risau sebab korang pun boleh request custom quotation mengikut budget korang sendiri. TWH akan cuba memenuhi kehendak setiap pelanggan dan tidak tertakluk pada package mereka sahaja. 

PACKAGE TWH




Team TWH sangat- sangat membantu kerana kredibiliti mereka sebagai wedding planner sangat tinggi. Mereka sangat komited membantu merancang majlis perkahwinan korang dari mula majlis hinggalah ke hari majlis itu berlangsung. Memandangkan kebanyakkan pengantin TWH ramai dari kalangan yang sangat sibuk dan tidak cukup masa seperti golongan professional, artis dan mereka yang tidak mempunyai ramai ahli keluarga untuk membantu menguruskan majlis. Dengan TWH semuanya settle....tak perlu nak pening kepala


FEEDBACK & TESTIMONIAL

Jom tengok feedback pengantin TWH yang telah berpuas hati.











Perkahwinan adalah satu perkara  yang menggembirakan, namun untuk merancang dan melaksanakannya sendiri memerlukan banyak waktu. So korang yang tengah mencari  wedding venue dengan pakej lengkap 2018/2019 boleh la book The Wedding Heritage "No 1 Bungalow Wedding Venue In Malaysia. TWH merancang dan menyelaraskan perkahwinan korang dari awal hingga akhir, menyediakan pakej yang ideal, memberikan nasihat pakar dan mengatur semua butiran logistik dengan jayanya.

Maklumat lanjut :




No Tel : 016-562 9394


#theweddingheritage #pakejperkahwinan #pakejperkahwinanlengkap #pakejkahwin #pakejnikah #pakejsanding #pelaminnikah #pelaminsanding #pelaminkl #banglokahwinkl #banglokahwin 
#weddingplannerkl #banglosewa 

31 comments:

  1. Kalau ada bajet besar memang boleh ambil pakej dengan sedding heitage ni

    ReplyDelete
  2. Cantiknya SA.. untung orang sekarang kan, macam-macam pakej yang disediakan..

    ReplyDelete
  3. Wow.. meriahnya package nikahkawen ni.. boleh di recommendkan pada adik n sedara mara anak buah ke.. saya sudah.. turn adik adik plak.

    ReplyDelete
  4. Lengkap semua kemudahan dekat sini ye kak. Siap ada pakej homestay sekali tu

    ReplyDelete
  5. Oiii, bestnya kawen, ahahah~ cantikkk semuanyaaaa~ suka nengokkk

    ReplyDelete
  6. Bagus bvetul yang mencetuskan idea ini memang berbaloi dan menarik untuk buat majlis perkahwinan kat sini

    ReplyDelete
  7. lawanyaaa..untung sangat bakal2 pengantin skrg..masa saya kawen dulu, menda2 cam wedding planner ni tak glam lagi..kalau ada wedding planner camni, kita siapkan ongkos je..mmg terbaik sangat...

    ReplyDelete
  8. lawanyaaa..untung sangat bakal2 pengantin skrg..masa saya kawen dulu, menda2 cam wedding planner ni tak glam lagi..kalau ada wedding planner camni, kita siapkan ongkos je..mmg terbaik sangat...

    ReplyDelete
  9. Tengok pakej dia wah sangat ni kak suria. Dan buat dekat banglo pulak tu. Siap dengan full pakej semua dah siap. Kita tinggal bawak badan je. Haih, senang nye sekarang ni

    ReplyDelete
  10. bagus buat macam ni, beli satu bungalow ikut konsep ni, masyuk.

    ReplyDelete
  11. Menarik ni kak..kalau tak.kawen lagi. Boleh sya tak kawen lg..boleh buat wedding kt sini

    ReplyDelete
  12. What a nice way to held a wedding. This is definitely a girl's dream wedding.

    ReplyDelete
  13. Jeles kan tgk kak haha.. Rasa nk kahwin jgk tapi calon blm ade lagi..

    ReplyDelete
  14. Menariknya pakej ni. Bagus untuk bakal pengantin yang tengah mencari pakej macam ni.

    ReplyDelete
  15. Menariknya pakej ni. Bagus untuk bakal pengantin yang tengah mencari pakej macam ni.

    ReplyDelete
  16. Jeles jugak tengok, sebab dulu kawin koboi je. Tak merasa yang indah2 macam ni. Tapi teringin...............! Haa moga ada rezeki, bolehlah tempah pakej dari trusted wedding planner yang best ni, insyaAllah :)

    ReplyDelete
  17. Kalau gini cantik dan lancar je majlis kahwin, pastinya sampai bila-bila orang dok sebut je kan.. tapi kalau majlis huru-hara macam pengantin kena tipu tu.. Allah.. kesian sangat.. sama juga.. sampai bila2 org akan ingat dan sebut2.. =( kan

    ReplyDelete
  18. bestnyaa pengantin zaman sekarang eiiii...best giler

    ReplyDelete
  19. Untung pengantin sekarang.. Banyak pilihan untuk dipilih.. Janji ada budget..

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah , ada kemudahan disediakan oleh pihak The Wedding Heritage memang sangat membantu . Majlis akan berjalan dengan lancar cuma kena sediakan bajet , everything nampak ok dah tu ..

    ReplyDelete
  21. boleh rekemen dekat kaan yang nak kawin

    ReplyDelete
  22. sangat cantik dekorasi khemah untuk tetamu tu. pelamin pun cantik2 semuanya. berbaloi harga pakej dengan servis dan kemudahan yang ditawarkan.

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  23. Mmg trend skrg buat Di Banglo. Dah lah selesa, kadang2 siap Ada pool lagi seronok semua org yg berkunjung

    ReplyDelete
  24. Menarik pakej-pakej yang ditawarkan.. tiba-tiba teringat memori hari bahagia sendiri. Hihi

    ReplyDelete
  25. menarik semua pakej yang di tawarkan, boleh la suggest pada sedara mara yang nak kawen

    ReplyDelete
  26. Kalau ada budget besar apa salahnya.

    ReplyDelete
  27. best jugak ada package semua mcm nie tak la terkejar2 dan call mcm2. semua tersusun dan di handle orang yang berpenagalaman.. takut jugak byk kes yg tipu2.

    ReplyDelete
  28. lawanya..untuk anak nanti boleh la di fikirkan

    ReplyDelete
  29. Nak kahwin kena cari wedding planner yang betul² boleh dipercayai

    ReplyDelete
  30. Cantiknya.. .rasa nak kahwin dgn suami sekali lagi je

    ReplyDelete
  31. Memang meriah kan.. nak pulak menepati citarasa.. fuh.. ai is suke.. boleh naik pelamin kali kedua ni dengan en. hb.. ekekeke..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah