Thursday, August 15, 2013

RM8.40!!! Cekik Darah...


Percaya????
X percaya??? Aku lagi la terperanjat...mee hoon soto ni ngan air RRM8.40...
Agak2 la mak cik oiii....nak pi Mekah cepat ke....dh la rega brg2 basah kat pasar melambung naik lepas raya...
X kan effect kat makanan jugak....apa sgt la bihun soto mahal nk mati mcm ni...
Dh la x sedap...kosong je setakat bubuh daun sup...ayam sket ngan tauge....
Siyes memang cekik darah la....
Ni bukan aku beli ni...adik aku sikudut yg beli...kalau aku dah awal2 tanya dah...
Awat yg mahal sgt....mcm ni...tokey balak pun lingkup....

13 comments:

  1. dapat makan bihun soto juga tadi...tp free jer..hehehe

    ReplyDelete
  2. mahal tu harga tu, hu hu hu... kalau rencah sikit dan rasa ntah ke mana memang keciwa lah jadinya...

    ReplyDelete
  3. taugeh singgit pon dapat menggunung.. mane ayam?

    ReplyDelete
  4. Mahalnya......soto dia pun cam kosong jak....huhu


    Selamat Hari Raya !!!

    ReplyDelete
  5. serius mahal.. :(
    makcik tu nak pergi haji cepat tu..

    ReplyDelete
  6. sekarang nih sume hrga mknan mhl...kalo teringin nak mkn sy msk sendiri je..lg puas ati..byk pun byk

    ReplyDelete
  7. Adoiii la...beli kat mana ni?

    ReplyDelete
  8. ni stok makan kat PV nih. huhuhu.. agaknya 6inggit kot soto tu, air 2.40. pheeeewww *geleng pala*

    ReplyDelete
  9. Giler!! mmg tak worth it lah setakat mhun sup lapanhenggetpatposen
    makcik tu nak gi mekah balik hari kot!! hurmmm

    ReplyDelete
  10. tgk dr gmbaq pn dh nmpak betapa lekeh nya mee hoon soto ni. patut harga sebungkuih rm2 ja

    ReplyDelete
  11. mak ai mahalnyer!
    xkan smpai rm8 lebih...huhuhu

    jemput baca & komen entry yumida:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete
  12. itu harga 2mangkuk tu patutnya.. salah perkiraan ke apa..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah