Monday, August 5, 2013

Iftar ke 26...


Makin nak masuk penghujung Ramadhan makin buntu x tau nak masak apa...
Semalam resepi simple je...
Selera mkn pun dh kurang...sebelum2 ni diawal Ramadhan sure bertambah...
Lately xde pun...cukup sekali tu je..


Pucuk ubi masak lemak 


Tom yam ayam dan meat ball...


kailan goreng campur daging


Siput sedut masak lemak...


Macam biasa berbuka dengan semua...termasuk si kembar pun ada...
Lepas berbuka terus pi Jusco Seremban 2...
Mencari kasut si anak dara...xde size...kasut kanak2 pun x byk 
Pilihan...makanya aku bg duit kat adik suruh dia cari malam nanti
X paham knp kaki Dania besar plak....ikut kaki acunya....
Tahun depan kena beli awal la...xde la face problem mcm ni....pengajaran buat aku....every
Thing need to settle earlier....


16 comments:

  1. tentang siput sedut tu, sampai sekarang memang tak reti makan dan tak tau macam mana rasanya...belum teringin lagi nak rasa walaupun mama kata sedap...hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni apa org negri x mkn siput sedut.....betul ckp mama...sedap.....

      Delete
  2. sedap smuanya.. hurmm siput sedut.. mengingatkan deqla pada arwah ayah.. last menu yg dia mkn seblm rebah.. hukhuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak...sorry deqla...along x tau...

      Delete
  3. hah mmg berkenan tengok lauk pucuk ubi masak lomak tu..
    eh tomyam meatball?? hebattt idea baru ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajer adik SA pelbagaikan...sedap plak....letak cendawan enoki byk2

      Delete
  4. puck ubi...terbaik...dah lama tak makan...^^

    ReplyDelete
  5. lamanya tak makan siput sedut tu..nyum2

    ReplyDelete
  6. smlm k.el msk gulai lemak pucuk ubi ngan tempet
    sedap sgt..smpai mkn berpinggan2 haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah