Friday, August 2, 2013

Dah Bayar Dah...


Assalamualaikum u olls...
Dalam kita leka buat persediaan hari raya jgn lupa zakat fitrah ye. 
Korang dh byr?
Aku dh bayar dah masa balik seremban Rabu ari tu...
Kadar bayaran bagi NS RM6.50...lain tempat lain amount kan...
Tinggal bape hari je lg nk raya kan...ada je yg byr sebelum sembahyang raya...
8 tahun dah aku bayar sendiri...Dania ayahnya yg bayar..
Harap2 my ex tak lupa tanggungjawab pd Dania...even dia dah ada keluarga baru...

9 comments:

  1. Saya, dah 9 tahun husband yang bayar .. ^__^

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. dh byr masa awl2 puasa lagi.. :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. semoga tahun depan ada suami yg bayar utk SA.. InshaAllah :)

    ReplyDelete
  4. lommm layieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  5. Kadar bayaran kat sini RM7.. Alhamdulillah setiap tahun husband tak lupa tanggungjawab dia.. ;)

    ReplyDelete
  6. Insyaallah doa yang terbaik agar ayah Dania sentiasa menjalankan tanggungjawab dengan baik, berpisah adalah kita tetapi ikatan anak dan ayah tetap utuh.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah....zakat fitrah tahun ini anak lelaki sulungku yang bayarkan di Sabah.....

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah