Monday, August 5, 2013

Iftar 25 with 2 Family....


Kejutan dari my brother....balik berbuka dengan kami sekali ngan mertua dia..pg2 dia msg kat group whatsaap...nak balik berbuka....apa lagi...kelam kabut la pi cari apa yg patut untuk juadah berbuka....
Well seawal pg dh buat prepareration...chef of the day my mum...aku tolong2 apa yg patut sebab flet kan...balik time sahur....penat x terkata....pagi kul 9 dah pi pasar plak....giler punya penat...

Jom tengok menu jom....


Kari kambing walla....


Sayur bayam goreng..


Sup tulang untuk Ikie..


Ayam pencen masak lemak cili api


Kuih talam..


Sib baik ada 2 meja makan...kita kasi sambung...

Meriah dengan kehadiran mertua angah...

Mak mertua je ada.. ayah mertua dah meninggal 2 tahun lepas...
Apa pun sangat2 meriah...seronok mertua angah...dapat berbuka puasa ramai2...
If angah je balik tinggal dia sorang plak kan....
Insyaallah raya ke 3 kitorang terjah Muar...kalau xde aral melintang la....


5 comments:

  1. Meriah juga masakan yang ada. Paling tak menahan gulai kambing tu dan kuih talam.

    ReplyDelete
  2. kari kambeng....perrghhhh
    sup tulang...perghhhhh..
    kuih talam tu mmg nampak sedappp

    ReplyDelete
  3. meriahnya kumpul ramai-ramai kan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah