Thursday, August 1, 2013

Sampul dan Duit Raya....


Korang dh tukar duit raya? Aku dh tukar dah....sajer standby sikit untuk anak dara dan anak2 yang lain....xde la nk kasi abih semua tu...eh bukan kedekut tau...aku bg pd yg betul2  sesuai a.k.a budak2....mak2 budak sorry eh...x dapat de.....


Sampul kaler hijau...sesuai utk aku... Queen of GTI...sila muntah...

Haaaa....dh tukar dah....RM300

Belum tentu abih....bak kata abah just standby je....ekonomi baru nak ok...
Doakan tahun depan lg murah rezeki....business makin maju...
Moga rezeki melimpah ruah...amin....
Nak kena fikir tahun depan nyer budget ni.....
Korang banyak ke tukar duit raya?
Berapa keping korang masukkan dalam sampul?


6 comments:

  1. baru nak tukar hari ni...hu hu hu..memang lambat giler... kak tak kira disebabkan ahli kelab diva, nak jugak duit raya tu...tapi tak nak yang kaler biru ... nak kaler turquise occay?

    *dah ok sakit kepala tu?

    ReplyDelete
  2. InshaAllah..semoga murah rejeki yer SA.. :)
    Nizam dah siap2 tukar duit, nasib baik senang.. Nizam kan kerja CIMB ehehehe
    Tukar rm400 tp blom lg masuk sampul..
    ada dua kaler sampul CIMB, so dalam sampul tu RM berbeza2 ;)

    ReplyDelete
  3. ema pun wat standby juga.... kot-kot jalan rumah org kan..

    ReplyDelete
  4. pakai duit yg tukar thn lps je.huhu..tahun ni tukar duit singgit n 5 inggit je. lum masuk sampul lagi ni.. nak masukkan jugak awal2 sbb wiken ni nak buke pose umah mertua..dah boleh bagi kat anak2 buah belah asben sbb tak raya ngan derang :D

    ReplyDelete
  5. wah... byknya.. sy dh siap buh dlm smpul dh.. x byk pun kali..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah