Monday, August 19, 2013

Raya ke 3- Serting


Raya ke 3 baru dapat berjalan...mak pun dh kebah sikit...tp masih lemah...
Demi nk melawat mak long a.k.a kakak dia...gigih mkn ubat raya ke 2 tuh...
Mak aku terlebih mkn daging and lemang...dia kan ada history darah tinggi kronik...


Konvoi beramai2 4 buah kereta...


Nampak sign board Felda Serting Hilir?
Itu la lokasi kami...


Dh sampai....teruuja tgok org Felda bagai berlumba2 besarkan rumah...
Termasuk la pak long aku....eh...anak dara I pakai kebaya nyonya la....

Pose Istimewa dari amoi gelap...

X lama pun kat sini.......petang balik umah Mak Lang semula...
Masing2 penat tp mlm tu jugak balik rumah Seremban...
Sampai rumah je...masing2 dh padam...pakat tido.. ada je call nk dtg...
Tp kitorg suruh dtg raya ke 4 tu...
Baru balik kot.....


15 comments:

  1. wah gitew, beraya sakan ek kat Sorting Hilir... tahun ni den x jonguk pun Sorting... x do sapo laie...tinggal moyang yo...he he he...

    ReplyDelete
  2. jauh berjalan raya yerk...mesti penat

    ReplyDelete
  3. Beraya sakan ye SA, saya raya le 4 dah balik rumah sendiri, suamu bekerja raya ke 5 tu.

    ReplyDelete
  4. Sempat jugak ambik gambo jalan2 akak tak ado pung...sob...sob...

    ReplyDelete
  5. Meriahnya beraya! 4 kereta...boleh habis sekuali rendang, hehe
    Seronok beraya ramai2 ni!

    ReplyDelete
  6. bahaya tu..
    kena pantau makan. mcm mak lyn mmg pantang memanjang.
    mkn buat2 rasa jer

    ReplyDelete
  7. rumah orang2 felda lagi besar daripada rumah orang2 kat kl.. hehehe. kenyataan ni

    ReplyDelete
  8. Memang lepak kalau dah beraya nikan AS...
    Hehe cantik anak dara pingitan sunti pakai kebaya

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya yer SA...

    cantik kebaya nyonya anak dara u ;)

    musim raya ni mmg banyak kedengaran org tumbang dek kerana darah tinggi. moga2 mak SA dah pulih ye

    ReplyDelete
  10. amboii dania berkebaya nyonya.. comei aihh...

    ReplyDelete
  11. dah lama tak jejakkan kaki ke felda serting...

    ReplyDelete
  12. cantik lah baju Nia..
    Beli kat mana?

    ReplyDelete
  13. hehehe.. penat berjalan je ye kak :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah