Friday, August 2, 2013

Duit Raya...


Dapat duit raya ...Iini duit raya tau....bukan duit bonus....doa2 kan la aku dapat bonus kencang tahun ni....
Leh simpan utk kahwin..eh...eh....
Yang kerja kerajaan dh dapat kan....yg swasta ada jugak yg dh dapat...
Ada yg x dpt mcm aku?
Duit raya ni pengubat hati...
Special thanks to Chairman and the management....

6 comments:

  1. he he he...ada lagi tu yang nak dapat tu, cer rasa tapak tangan tu gatal tak sebelah kanan? sebelah kanan jer tau, kalau sebelah kiri makna duit nak keluar... ala... mama tak der duit raya untuk anak buah dalam tummy ni...wakakakaka... (kena tunggu next year ek? *_^)

    ReplyDelete
  2. dah lama saya tak dpt duit raya...hihihi

    ReplyDelete
  3. seronoknya...chairman murah hati bagi duit raya...huhuhu...sis dah 9 tahun tak pernah pun dapat duit raya....

    apa pun selamat hari raya maaf zahir batin...hati2 memandu...insyaallah ada rezeki dapat bonus mana tau.... :-0

    ReplyDelete
  4. da jugak duit raya..lepas dah ni utk cover bagi duit raya..haha duit raya transfer jadi duit raya nmpknya..:)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah