Saturday, August 31, 2013

Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 56 tahun


Dikesempatan ini aku ingin berkongsi kebanggaan sebagai anak Malaysia....
selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 56 tahun...seiring dengan tema tahun ini 
MALAYSIAKU BERDAULAT
TANAH TUMPAHNYA DARAHKU...
apa aktiviti korang hari ni?
aku lepak duk rumah jer...x tau nak kemana...tgok tv dari pagi tadi...
tengok lintas langsung perbarisan...actually hajat nak ke Dataran Merdeka dari tahun ke tahun memang x tercapai...bukan x leh pergi tp fikirkan sesaknya dengan orang ramai...
so tengok depan tv jer la...semangatnya tetap sama...
Merdeka!
Merdeka!
Merdeka!
Aku bangga jadi rakyat Malaysia....


7 comments:

  1. Selamat menyambut Hari Merdeka dear !!!

    ReplyDelete
  2. Salam kemerdekaan juga. Semoga Malaysia terus aman.

    ReplyDelete
  3. Mula-mula saya ada jugak rasa bangga sambut kemerdekaan tahun ni. Tapi bila dapat tau pasal kenaikan harga minyak semalam, terus hilang kebanggaan saya. Apalah malang nasib dapat duduk kat negara bertuah tapi dapat pemimpin yang tak berapa nak cerdik.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah