Thursday, August 1, 2013

Special gift from AF Travel...


Baru lepas dpt kunjungan dari satu lg client....wah...wah...wah....
Untung betul x yah byk beli kuih raya...
Yang dpt ni pun belum tentu habih ni....raya ke 4 or ke 5 pun lom tentu abih...
Sebabnya sedara mara mmg dh tau..if beraya umah aku...mmg saban tahun masakan panas...
Tahun ni dh senaraikan dah...
1. Bihun tom yam
2. Laksa Penang
3. Mee kari
4. Nasi Impit
5. Mee sup
6. Nasi ayam
7. Sup Gearbox...

Dan lain2...huiiiii....meriah la nanti ni....
Raya pertama dan kedua kitorang kat kg....then raya ke 3 baru balik rumah sendiri...
Plannya dh ramai yg berziarah nanti nk shoot beraya kat Muor...
Then balik Seremban semula....
Aku cuti 7hb dan masuk keja hari Khamis 15hb...
Korang start cuti bila?

6 comments:

  1. 6hb start cuti 13 start kerja...balik Perlis youuu...

    ReplyDelete
  2. salam....
    biskut tart tu mmg peberet sy tu..

    ReplyDelete
  3. wah...meriah makanan... kite start cuti ari Rabu..kejap je..sbb ujung bln nak cuti lagi.. :)

    ReplyDelete
  4. wah.. byk nya menu.. knyang ni klu beraya umh akk.. :)

    ReplyDelete
  5. kalau tak abes meh pos kat zaza yer SA hehehe
    Zaza tak ambik cuti, b4 raya.. then monday 12hb tu dah start kerja.
    sebab Nizam tak dapat ambik cuti lama2.. turn dia standby.. huhu

    ReplyDelete
  6. wahh lama cuti tu dikk

    semoga selamat didalam perjalanan

    akk beraya disini dan hari2 hariraya ekeke ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah