Friday, March 10, 2017

Cemburu Si Kakak Qhaira Dengan Adik Baby

Dapat jer gambar ni dari whatsaap family semalam terus tergelak giler2...bukan apa..tak bleh tahan tengok muka si Qhaira cemburu...entah kenapa lain plak perangai si Qhaira ni..ye la sebelum Baby Taufiq lahir dialah buah hati pengarang jantung semua orang...tapi sejak Baby Taufiq lahir terus perasaan cemburu dia menjadi- jadi...ada ke patut Mommy dia ajak tengok Makchu ngan baby Taufiq dia boleh jawab "Dida engok acu je..baby taknak..x syuke baby" hahahha...teruk betul cemburu kamu ni Qhaira...Tapi memang betul kan..budak2 perasaanya jujur..

Jom la korang tengok gambar...Qhaira dan baby Taufiq adik beradik sepupu tau..ini belum dapat adik sendiri ni..kalau adik sendiri tak tau la macam mana teruk merajuknya dia...atuk plak suka mengusik cucu...


Jelingan maut kakak Qhaira....


Kesian plak mama tengok muka kamu ni..hiba je muka.


Atuk duk pujuk..dia tetap x mo..kalau boleh atuk tu dia punya sorang je



Korang la tengoklah video yang dia merengek merajuk tu....aduhai la anak....macam- macam la awak ni...kesian memang kesian la...tapi aku plak lebih rasa kelakar..dh gelak guling2 dh....dapat gambar pun dari grup whatsaap so tunjuk kat kawan2...semua pakat gelak..sabar je la Qhaira.....

15 comments:

  1. Comelnya Qhaira. Biasalah kanak2 kan. Syafi ni tak tahu lah akan dtg macam mana.hehe

    ReplyDelete
  2. bebudak ni punya cemburu comel je >,<

    ReplyDelete
  3. haha..ni comel.sebijik perangai anak sedara saya.Ada tu dia tolak je anak kawan Mak dia sebab jeles.jatuh jantung tengok..huhu

    ReplyDelete
  4. hambooiii muka dia.. muncung boleh ikat hahahhaaa.. mesti dia rasa tersisih kan ..

    ReplyDelete
  5. Wah masamnya muka dia... hihi....

    ReplyDelete
  6. amboi jelingannnnn, menusuk kalbu sangat hihi :)

    ReplyDelete
  7. hamboi... jelingan nyer. confirm jeles yg amat ! hi hihi :)

    ReplyDelete
  8. hhaahah tengok jeling dah tau jeles

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah