Wednesday, March 1, 2017

Datuk Hans Isaac Pilih Ratu Cantik Pelancongan


Akhirnya segala teka teki mengenai siapakah gerangan yang bakal menjadi isteri kepada Datuk Hans Isaac terjawab. Dalam satu sidang media yang baru sahaja berlangsung sebentar tadi, Hans mengumumkan akan bernikah pada 29 Julai ini.

Hans memilih bekas Ratu Cantik Pelancongan, Aileen Gabriella Robinson, 28 sebagai isteirnya.Pasangan itu sudah bertunang pada 29 Januari lepas di Singapura.

"Saya agak gementar untuk umumkan mengenai kisah hidup saya ini. Tapi hari ini saya nak maklumkan akan berkahwin dengan Gabriella.

"Kami mula menjalinkan hubungan dengan serius sejak setahun yang lalu," katanya yang sudah melangsungkan majlis pertunangan pada 29 Januari lalu di Singapura.

Sumber: Mstar Online.

18 comments:

  1. woww..cantiknya bakal isteri Hans isacc

    ReplyDelete
  2. Sesuai lah dengan mereka berdua, secocok....

    ReplyDelete
  3. wah sama cantik sama sepadan..tahniah datok Hans

    ReplyDelete
  4. Tengok jugak dekat twitter semalam. Heheh. Tak sangka umur dia dah 46

    ReplyDelete
  5. Hehehe.. Kahwin juga akhirnya.. Lepas ni afdlin kena buat lawak baru kat lawak ker der.. Tak boleh buat lawak hans tak kahwin lagi.

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan urusan mereka... ^^

    ReplyDelete
  7. Perghh dah nak kawen daaa Hans Isaac..

    ReplyDelete
  8. Akhirnya! Setelah lama mencari :))

    ReplyDelete
  9. tahniah hans isaac..adik lama dah tak tengok dia berlakon..

    ReplyDelete
  10. dari erra, neelofa akhirnya berjumpa dengan yang serasi. semoga berbahagia buat datuk Hans Isaac

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah