Thursday, January 16, 2020

Happy 1st Birthday Nur Tiara Safiyya

Hi korang...

Hari ni birthday anak buah paling kecik dalam family Nur Tiara Safiyya yang pertama...diam tak diam dah setahun dah umur Tiara hari ni...Dengarnya dah dapat kaki jugak. Dah pandai berjalan tapi jalan- jalan jatuh la...hari ni Tiara balik Perlis sebab ada Akikah dan sambutan hari lahir kat sana. Tunggu CNY nanti Tiara balik Seremban eh....Rindunya...dah 3 minggu dah tak jumpa dia ni...bila la rambut tu nak tumbuh panjang...seciput- seciput je tu ha...nak buat pokok kelapa pun tak lepas lagi...



Dear Tiara..

A sweet little baby girl like you is a blessing for everyone around you. Wishing you all the very best for your 1st birthday ever! Your smile brings joy to every heart. May the same joy follow you wherever you go and whatever you do in life

Happy Birthday from Mamalong & Kakak Dania

15 comments:

  1. Selamat harijadi. Semoga sihat dan ceria :)

    ReplyDelete
  2. comel.. Hepy bday Nur Atira Safiyya.. semoga sihat selalu dan menjadi anak solehah..

    ReplyDelete
  3. happy birthday..comel..sweet senyumannya..

    ReplyDelete
  4. Happy birthday to you, Baby Tiara.. Oohhh.. Inilah yg Aunty LeYa ingat baby boy dulu tu.. Hehe..

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir Nur Tiara Safiyya. comey sangat senyum tu. rasa nak cubit pipi ^_^

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Tiara. Semoga membesar demgan baik dan jadi anak solehah

    ReplyDelete
  7. Jangan lupa pakai kerusi keselamatan kanak2 bila naik kereta.

    ReplyDelete
  8. Happy birthday tiara πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠ

    ReplyDelete
  9. rambut Kyra pun gini masa baby..sikit2 je pastu tegak2 cam lelaki...geram nau ammi botakkan licin betul2. Ha baru tumbuh dengan lebatnya rambut.

    ReplyDelete
  10. happy 1st birthday tiara! ingat lagi masa anak buah baru seorang, memang jadi kegemaran ramai...sekarang, dia da ada adik, pun dia jugak jadi kegemaran semua...hahahaha

    ReplyDelete
  11. Hapoy birthday Tiara budak comel

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah