Saturday, November 7, 2015

Haiiiiii..Lah Anak....


Comel kan....

Geram tak korang...ni la rupanya setiap kali aku balik bercuti kat Seremban...mula- mula sampai takde la nak memekap peluk erat macam ni...sombong sikit la sebab dah 2 minggu tak jumpa...Isnin lepas aku MC...balik dari klinik pangku la dia...tengok-tengok dah lelap...macam ni la ha...ada beberapa keping gambar lagi tp sensored sikit so malas nak letak sini...
Kakak Dania pun rindu kat mama tapi takde la melekap macam ni...basib baik Qhaira kecik lagi..kakak Dania pun tak kisah...kalau mama ada memang ngan mama la...pas tu dengan Mummy dia...
Bahagia rasa bila tgok anak lelap tido dalam dakapan kita kan...rindunya masa kakak dania kecik-kecik dulu...memang dia pun macam Qhaira...suka tido macam ni....

Korang tak dengar lagi macam mana Qhaira sebut... "haiiii lah anak...." kelakar bunyinyaaa....

7 comments:

  1. Ala.... tomeinyer dia tidur... nyenyak tu sis....

    ReplyDelete
  2. Hehehe...chomelnye dia tido mcm tu...lena sungguh

    ReplyDelete
  3. omeinya Qaira....bolat!!!...sis SA pun omei gak

    ReplyDelete
  4. dia punya lena... nampak bahagia sangat... :)

    ReplyDelete
  5. manja dan sweet je moment cmni...

    ReplyDelete
  6. muka dah comel apatah lagi cakap tu kan.

    ReplyDelete
  7. ala syg qhaira... gebu nyer pipi!
    melepaskan rindu la tu tido sama mama melekap gitu :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah