Wednesday, November 18, 2015

Jangan Tiru Perangai Buruk Ini..

Maggi Kari Seafood Berenang Suriaamanda


Asal stress je makan..asal stress je makan Dan makan...pas tu bising gemuk..perut buncit...tapi sendiri yang cari pasal..
Korang jangn Tiru Perangai aku ni eh..kang korang gemuk sama macam aku..hehehe..
Haih..x sedar diri ni dah naik 55kg..
Jangan Tiru ye..kang korang salahkan aku plak..
Past meriah kan seafood aku Berenang renang tu ha....ahaks...


23 comments:

  1. Baru 55 ka blm lagi 60 ihiks..jgn mrh Kak..aishh da lma x pekena magi kari slurppp

    ReplyDelete
  2. ehehhe lek la kak.. baru 55 hhehehe.. boleh makan lagi tu..
    kalo xnak makan meh kasi CT..

    ReplyDelete
  3. Sedapnya..akak buat sy trliur mlm2 ni.😊

    ReplyDelete
  4. ala, baru ja nak tiru....maggi tuh...fuhh...makan malam2 sambil tgk cerita korea, mmg best la....

    ReplyDelete
  5. tak berat sangat baru 55 saya dah 65

    ReplyDelete
  6. makan je selagi bole makan..perut kenyang hati senang..hehe,,

    ReplyDelete
  7. Samalah saya pun..stress jer carik makanan..lepas makan , menyesal!
    btw maggie tu nampak sgt ohsem...

    ReplyDelete
  8. meriahnye megi die .... huhuhu

    ReplyDelete
  9. aduhaiiii sedapnye meggiiiiii...

    ReplyDelete
  10. yang terlarang tu la godaan,kak!! nak tiru gak hehehe


    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete
  11. alaa..
    makan je..
    hidup untuk makan
    :)

    ReplyDelete
  12. Hai.. bestnya baru 55kg. Tak pe.. kalau yang ini.. lari2 kejap dah boleh turun kg tu. All the best

    ReplyDelete
  13. Perghh.. perasan gak tgk u lately ni makan sesaje.. ai pun sama.. seram nak timbang.. hehehe..

    ReplyDelete
  14. akak selalunye depan makanan terus jadi lupa diri...nanti dah lepas makan baru nak menyesal bagai....55 kira ok lagi tu dik...petang ni bole makan lagi sebungkus maggi...kahkahkah...kong asamnye perangai hakak... :p

    ReplyDelete
  15. alamak....mcm nk tiru jer perangai mcm ni bila tgk makanan nih...hahahah

    ReplyDelete
  16. erm kak ana mee segera ni tak boleh masuk lak SA, walaupun nampak menggoda jiwa raga haha :)

    ReplyDelete
  17. Akk klw stress je pening kpla. X lalu makan tapi x kurus pun

    ReplyDelete
  18. Dr ngndung xmkn maggi dh smpai skrng. Tp tgk hat ni, sdapnya la hai.. Hehe

    ReplyDelete
  19. Sy xyah tunggu stress.. Lpas mkn nasi pn blh bdal mkn bnda lain.hihi

    ReplyDelete
  20. hadoi!!!
    dap nyer...
    kg tambah, tambah la.
    nikmat dunia ni !! ha ha ha...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah