Monday, November 9, 2015

Siti Nurhaliza Hamil?


Kita doakan lah yang terbaik buat Siti Nurhaliza kan...kalau belum ada takpe mungkin belum rezeki...lama dia tunggu kan...tapi sedih bila baca Dato' K  jawab speculasi dan kontroversi tu...alangkah bahagianya dia rasa kalau dia yang umumkan Siti Nurhaliza Hamil..saat yang dia tunggu-tunggu tapi ITU TIDAK BERLAKU...sedih weh....benda takde tapi orang duk terus memperkatakan...dia sebagai suami dah tentu itu saat yang dia tunggu kan....

Apa pun semoga allah mendengar permintaan Siti Nurhaliza dan Dato' K...moga ada rezeki untuk mereka dalam masa terdekat...

Amin....

7 comments:

  1. Aamiin..saya baru nk tulis entry pasal dato ct pregnen ni jgk..dah draft tapi x post lagi..hehe..

    ReplyDelete
  2. betul tu..sama samalah kita doakan buat mereka yg menannti cahaya mata aamiin

    ReplyDelete
  3. ada jgk tgk post psl ni kt fb....kalo btol alhamdulillah...perancangan dan percaturan Allah adalah rahsia :)

    ReplyDelete
  4. ameen ya SA smeoga ALLAH mendengar segala doa2 kita..
    susahnya orang kaya nak dapat anak, yang herannya orang miskin ramai anak pulak kan
    hanya ALLAH yg tau segala nya..

    ReplyDelete
  5. ooo belom mngandung lg ker? kita tersilap dpt info la ni, akk kita kata berita ckp siti da mengdung 2 bulan, nk beranak bulan 6 tahun depan...entah lah...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah