Wednesday, November 25, 2015

WW : Eh...Diet Tu Apa?


Hi korang...haha..badan dah naik ..seluar baju semua dh ketat...ntah bila nak start diet semula ni...ni tgh demam xde pun turun berat badan..bukan makan pun...xde selera nak makan tapi badan tak turun2 jugak...haih risau plak hati guwe....
Psst..aku tak masuk kerja ari ni...demam aku ni pesen apa ntah..malam je demam..batuk pun melampau ni...naik cramp abdomen perut ni..
Ada petua nak hilangkan batuk cepat tak?


11 comments:

  1. Banyakkan minum air suam dengan Lemon slices.

    ReplyDelete
  2. akak tunggu falsya nyeah nak diet sesama nnt..alaaa lg 3 bulan jeeeee..huahuahuahuahua..

    get well soon akak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakej sekali dengan ai tau SA.. hehehe..

      Delete
  3. Dugaan kecil kak bykkn sbr ta kak jaga kesihatan

    ReplyDelete
  4. Mak dah malas nak fikir tentang diet... :(

    ReplyDelete
  5. Janji sihat AS..
    Tak perlu nak berdiet tu..
    Akak tengok tak lah se bambam mana AS..
    Maintance cun tu :)

    ReplyDelete
  6. Kalau Hormon x betulkan memang berat badan tak stabil...
    percaya tak SA.

    ReplyDelete
  7. amik limau nipis dan potong2...calit sedikit kapur dan gosok pada batang leher biar hingga kapur kering...buat selalu...inshaa Allah dgn izin Allah bole sembuh...petua ni akak dapat dari pakcik yg kerja kat tempat xray...akak penah sampai kene xray sebab batuk berbulan2 tak baik...cuba la mana tau serasi....eh! nak tanye diet tu menatang hape??? hahahaha :D

    ReplyDelete
  8. beli asam jawa yg ori. dlm plastik bulat. kat pasar ada kot.
    secawan air.
    ramas.
    minum masam2 gitu.
    petua dari emak aida.

    ReplyDelete
  9. Sejak balik dari Sarawak ri tu.. rasa macam diet tu tertinggal dekat Sarawak je.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  10. haa..diet jangan tak diet..semoga cepat sembuh kak.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah