Wednesday, September 13, 2017

SA Dan Family Pengguna Setia Lifebuoy

LIFEBUOY FORMULA ACTIVE SILVER ANTIBACTERIAL BODYWASH

SA sekeluarga memang pengguna setia product Lifebuoy especially antibacterial bodywash ni..untuk keluarga yang aktif seperti kami sememangnya memerlukan bodywash antibacterial yang mampu membasmi 99.9% kuman. Formulasi unik menghasilkan buih yang kaya untuk membersih dengan menyeluruh dan sekaligus memelihara kulit agar sentiasa sihat. Baunya yang harum menjadi kesukaan dan kekal sepanjang hari..kalau mandikan Qhaira dengan Lifebuoy ni selalunya ambil masa yang lama sebab dia suka buih yang banyak memenuhi badannya. Bau Lifebuoy melekat pada badan Qhaira sepanjang hari dan rasa nak cium- cium jer dia bila dia dekat dengan SA. So Lifebuoy sememangnya sesuai untuk kanak- kanak seusia Qhaira yang aktif dan sentiasa berpeluh.


Qhaira yang suka dengan gel mandian Lifebuoy


Senyum sampai x nampak mata dah


Manfaat utama gel mandian adalah untuk perlindungan kulit tubuh kita. Kuman, bakteria dan virus yang ada di sekitar kita mengancam kesihatan tubuh setiap waktu. Untuk itu kita perlu perlindungan ekstra agar kita terlindung dari berbagai penyakit yang disebabkan oleh kuman dan bakteria.
Kuman dan bakteria sangat berbahaya bagi tubuh. Beberapa jenis penyakit disebabkan oleh bakteria dan kuman disekitar kita tanpa kita sadari. Kuman merupakan ancaman yang nyata bagi kehidupan manusia walaupun kuman tersebut tidak dapat dilihat dengan mata kasar.


Antara aksi Qhaira dengan gel mandian Lifebuoy





Cara untuk menghapuskan kuman pun bermacam-macam caranya. Salah satunya adalah dengan menjaga kebersihan rumah. Jaga ventilasi dan biarkan sinar matahari masuk ke dalam rumah kita. Kerana sinar matahari dapat membunuh bakteria dan kuman. Selain menjaga kebersihan rumah, menjaga kebersihan tubuh juga penting untuk menjaga kesihatan tubuh. Salah satunya adalah dengan rajin mandi atau membersihkan diri.

Gunakanlah gel mandian lifebuoy dua kali sehari untuk perlindungan yang tahan lama dari kuman penyebab bau badan dan penyakit. Sabun lifebuoy ini sudah diuji  mengandung bahan anti kuman sebanyak 0.18 % THD dan 0.02% Triclocarban.

Kearah kehidupan yang segar dan sihat...jom la sama- sama pilih gel mandia Lifebuoy....

14 comments:

  1. Sama la kita kak...
    nieyl pun peminat setia lifebuoy ni...

    ReplyDelete
  2. hahha, kulit pakcu tak sesuai sangat untuk lifebouy, mula-mula pakai syokkkk nyer, sebab memang segar la, pakcu kalo sabun mandi ni suka yang cecair, kiki, sebab kenapa utk kulit pakcu tak sesuai, kerana pakai jer sabun tu, kulit jadi kering. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahaha... teman pun guna Lifebouy nie... selalu beli yang refill jerk...

    ReplyDelete
  4. dulu pakai sabun ni jugak..tp lepas preggy sekejap thn 2014 tu, tak boleh bau dah sabun tu..pastu sampai laa sekrang tak pernah berbeli. Just guna Dettol yang ade gambar timun tu..yang tu lasting jugak. Bau pun wangi & Lembut jer..hehe

    ReplyDelete
  5. wangi bau dia..nyaman jer lps mandi..:)

    ReplyDelete
  6. lina pun suka guna lifebuoy...sabun dia pekat,banyak buih...wangi pulak tu hihi

    ReplyDelete
  7. samalah kita pun pengguna lifebuoy jugak...

    ReplyDelete
  8. Kadang Kak Sue pakai juga Lifebuoy nie. tukar-tukar.. ehehe..

    ReplyDelete
  9. samalahhh uyul punnn heheh
    http://www.uyulrosli.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html

    ReplyDelete
  10. guna juga lifebouy tu.. anak suka yang botol warna biru tu, rasa fresh jer bila guna..

    ReplyDelete
  11. Betul, bau nya pun lebih lembut dan wangi. Keluarga saya pun suka kan nya. Yeay!..

    ReplyDelete
  12. Lifebuoy memg baunya wangi dan soft je

    ReplyDelete
  13. dulu masa duk hostel memang guna lifebouy lah selama 2 tahun. setiap sorang beli warna lain lain haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah