Friday, September 15, 2017

Semoga Mika Kembali Sembuh..

Mika, adik sepupu SA yang paling kecik...lahirnya normal namun setelah mengalami demam kuning, doktor detected something wrong dengan pernafasan..akhirnya di diagnose menghidap jantung berlubang...kecil lagi...belum pun setahun tapi anak sekecil ini di duga dengan pembedahan...

Semalam tepat pukul 8.30 pagi...Mika di bedah...lama betul..pukul 3.30ptg baru selesai pembedahan dan Mika sekarang ditempatkan di ICU...sedih...sedih sebab Mika sangat kecil...sedih sebab Mika rapat dengan SA juga...sayangnya waktu melawat di hospital Serdang bukan macam hospital swasta..entah bila SA dapat pergi...tapi nak pergi jugak...


sehari sebelum pembedahan


Mika dan mamanya

Mika strong boy...

Semoga semuanya dalam keadaan baik...

Walau sakit Mika sangat aktif..sebab tu doktor decided buat juga pembedahan...SA sedih sebab Mika kecik lagi...Mika dah macam anak SA jugak...walau dia adik sepupu SA..alhamdulillah...pembedahan selesai dan berjaya...syukur...cuma sekarang Mika dalam ICU...Tak sabar SA nak tengok Mika...semoga Paksu dan Maksu tabah hadapi dugaan..SA dah rasa macam mana risaunya...sebab mak SA dulu pun operate jantung...siap beraya dalam ward lagi...

4 comments:

  1. Semoga adik sepupu SA Mika dikurniakan kesembuhan dan dipermudahkan segala urusan keluarganya.

    ReplyDelete
  2. Semoga keluarga mika diberi kekuatan melalui ujian Allah dan semoga Mika diberikan kesembuhan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah