Monday, September 18, 2017

Weekend Yang Membosankan


Hi korang...

Korang pembaca setia memang tau la kan..SA memang weekend mommy dan memang jaga Mak Abah jugak...dalam rumah ni kami hanya berempat aje..so..kalau SA takde tinggal la kesayangan SA ni bertiga je..tapi adik2 perempuan SA tinggal berdekatan..selalu la diorang datang jenguk..cuma sesekali weekend diorang takde...

So weekend lepas..sepanjang hari tak kemana pun...lepak..kemas rumah..masak...Dania merajuk sebab sepatutnya dia ajak SA pi KLCC Sabtu tu..ntah ada apa program ntah...bukan x nak pergi.,..SA baru balik dari KL and nak turun KL semula...rasa macam penat...takkan nak tinggalkan atuk uwan dia yang tengah tak sihat kan...SA biarkan aje dia merajuk...malas nak pujuk kang lagi dia naik kepala plak..kali ni memang SA tegas...banyak kot nak guna belanja kalau pi berjalan....dah la tengh bulan...huwaaaaa...stress mak ko nak oiiii....

Apapun kekecewaan Dania di ganti dengan mama belanja dia, Uwan dan atuk makan kat kedai tomyam biasa je malam semalam....besar dan lebar senyum dia dapat makan...geram je tengok dia...korang tengok la gambar tu...sayangnya battery handphone mama habis..so tak dapat ambil gambar makanan...stresss mama...gagal jadi blogger makanan tegar untuk malam semalam..kalau tak memang meriah entry ni....

16 comments:

  1. Dpt keluar makan kat kedai tomyam pun dah satu kegembiraan tu kak. Xpe nanti boleh bw Dania p prog tu semula akan dtg.

    ReplyDelete
  2. mamanya muram anaknya ceria.... hehe.... sabar ye mama melayan kerenah dania...

    ReplyDelete
  3. Anak je senyum... hihi... letih lah tu...

    ReplyDelete
  4. at least ada aktiviti keluarga makan bersama.kurang sikit bosan :)

    ReplyDelete
  5. Ànak SA senyum jak...manis...mama dia muram jak...hihi

    ReplyDelete
  6. Dapat makan luar pun dah seronok kann :)

    ReplyDelete
  7. Sama muka korang...comel je damia senyum...hihi....

    ReplyDelete
  8. Kekadang Ada satu minggu yg Gini Kan.. lemau Dan pada masa yg sama santai2. Kdg2bagus juga boleh rehat2

    ReplyDelete
  9. Ala takpe..Mummy pun kalo balik kg kat Penang tu.. kadang2 dok melepek je kat umah. Nak keluar kos lagi.. Ala2 sekali sekala apa salahnya kan..hehehe :D

    ReplyDelete
  10. Mak dan anak comey sokmo..Mummy jeles hokay... hhaa :p

    ReplyDelete
  11. salam kenal. wow banyaknya resepi berpantang. boleh buat koleksi ni ;)

    ReplyDelete
  12. Kalau weekend duk rumah je memg bosan kan kak

    ReplyDelete
  13. cantiknya dania! dapat makan tomyam pun sedap apa heehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah