Monday, October 4, 2010

Apa Perasaan Korang???

Korang sumer dah tahu Lisa kahwin dah lebih kurang 4 bulan..masih belum ada rezeki utk dapat cahayamata kan..kalau korang la kat temapt Lisa..korang tension x?nak2 pulak kalau pergi mana2 orang asyik bertanya..sedangkan kawan2 Lisa yang kemudian kahwin dari Lisa dah ada rezeki dah..senang tul diorang kan..Lisa lak dah 2 kali x jadi...korang rasa sebab belum rezeki atau sebab kebelakangan ni lepas kahwin Lisa agak stress..pertukaran cara kehidupan atau sebaliknya...sibuk dengan kerja pun yer jugak..semua tu memang menjejaskan peluang utk Lisa dapat anak ke?penat tau nak jawab pertanyaan orang..setiap pertanyaan tu boleh buat Lisa rasa rendah diri tau...suami selalu pujuk Lisa dan bagi tau belum sampai rezeki tu lagi..tapi kadang2 mulut orang2 ni semua buat Lisa cepat terasa...susah la..apa kata korang?

9 comments:

  1. mulut org,memg begitu.jgn diikut sgt.rezeki itu ada,cuma cept atau lmbt.berdoa byk semoga murah rezeki cahaya mata.

    ReplyDelete
  2. sabar la kak...blum rezeki tu...makcik sy dah kawin dekat 15 taun...taun lepas bru dpt baby...pedulik je apa org nk kata...kalau org tanya lg akak jwb je mcm ni.."korg susah ke"..hahahahha...hepy k...tu semua rezeki allah..

    ReplyDelete
  3. senyummm adelah JAWAPAN yg paling baik! :D

    ReplyDelete
  4. alah lisa...buat bodo jer dgn soalan2 tu...org ni mmg mcm tu..belum kawen sibuk tanya bila nak kawen...bila dah kawen sibuk tanya bila nak dapat anak...bila ada anak sibuk lagi tanya anak dah boleh buat apa...bila nak tambah lagi...hmmm...tak habis dilayan...baik la lisa dating2 dgn hbby puas2.nanti dah ada anak takdak masa dah nak manja2.

    ReplyDelete
  5. lissa..abaikan jer org2 yg bertanya tu... abg shu da setahun lebih kawin..tp, xde gak..rezeki lom sampai lg..ingt tu cukup la...

    ReplyDelete
  6. susah nak cakap..
    ini semua kuasa Allah kan...
    xleh lawan..

    ReplyDelete
  7. hi lisa....baru 4 months la....biasa la mulut org....buat bodo je....bukan kita yg nak tentukan rezeki tu, Allah yg beri....sabar k....dgn izinNya....ada la nanti tu.....

    ReplyDelete
  8. lisa... saya udah 2 tahun setengah kawin.. masih tak ada apa2.. mula2 dulu mcm sedih gak org tanya2.. skrg, kalau orang tak tanya pulak macam sedih.. hehehe

    tak lah lisa.. byk lagi masa.. InsyaAllah ada lah rezeki tu nanti..

    ReplyDelete
  9. lisa..sy da kawen almost 2 years..hmm..sedih mmg sedih..nk pulak skrg pon tgh sedih sbb dpt tau kawan sy yg kawen bulan 6 ari 2 da preggy..tp Allah maha mengetahui segalanya..jgn stress jgn sedih..mulut manusia x dpt ditutup..tp kita tutup telinga butakan mata ok..dnt worry..insyaAllah masa tue akan tiba :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah