Wednesday, October 13, 2010

BBQ Raya - Citer Basi

ada sotong,hotdog dan macam2 lagi..

ni ler orang2 kuat membakar dari awal sampai akhir..

Semangat kelaparan..x sabar masing2 nak belasah..

Laki Lisa..ala2 manja jadi tukang kipas...ai pun boleh kalau mcm tu..

Tuan tanah yang x sabar2 untuk acara melahap..

Rasa mcm tgh buat ujian lak siap ada pemerhati..
along nampak kepala jer yer...
bila tengok kamera jer..memang penuh gambar minah ni..

oh laki aiii...sinar kasih di wajahmu..ceeee....

tuan tanah..makan banyak tapi last sekali muntah belilah..

makan pun nak posing

Citer yang dah kebasian..tapi takpe sebab modal dah yillek pocik..adeidei tamby..apa sudah jadi...arghhhhhh...lega akhirnya setelah bertungkus lumus di minggu audit...mcm ni la kerja Lisa..kalau kena audit tiap2 tahun..mmg x senang duduk.. apapun u olls...good morning ..assalammualaikum..rumba nandre...vanakkam...wo ai nee...eh..tetiba..
tengoklah dulu gambar tu yer..gambar banyak lagi tapi nak upload internet lombap gilo la plak...
hari ni agak relaks sikit so..sabar yer..Lisa singgah bertandang kat rumah u olls..
p/s > Kak Ina Mail rindu Lisa x ????????

9 comments:

  1. amboi lisa....meriah haa tgk bbq ko ni haaaa.....terus lapor aku...

    eh ape sal ko muntah2 nie....sile story mory sikit....adekah sesuatu disitu....heheeheh

    ReplyDelete
  2. SURIA AMANDA: Akak pon wat BBQ RAYA HR TU...

    ReplyDelete
  3. Lisa, sinar kasih tu cam sinar lampulah.khe khe .bbq tak ajak ye.syok ye kumpul beramai-ramai buat bbq cam tu.

    ReplyDelete
  4. Lieya latiff
    - alahai..itu citer lama la..masa tu lom keguguran lagi...

    ReplyDelete
  5. ratu siput
    - apa kat akak buat lak sabtu ni..ehehehehe

    ReplyDelete
  6. kak ina mail
    - mmg syok..ini citer dah basi kak,..nak ajak cmno...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah