Friday, October 15, 2010

Lelaki Tunjuk Burung Dalam LRT

Alahaiiii..Lisa dapat forwarded email dari kawan lagi....gelak sekejap...

Korang rasa kes mcm ni macamana?

Adakah dia sengaja?

Atau memang seluar dia koyak dan dia x perasan?

kalau tengok dari segi fizikal..memang mcm kurang percaya la..

Tapi zaman sekarang segala kemungkinan boleh terjadi kan?

Kesian la orang ni...x pasal2 masuk internet dan glamer...

Dalam LRT pun nak buat tak senonoh.....apalah pekdah kau dapat....



Suami/ayah/abang/pakcik/kekasih dan lain2 sapa la ni kan....
Ni kes jiwa x tenteram ni.....

9 comments:

  1. Eh,Pak Haji ke tu?Tak sengaja kot...

    ReplyDelete
  2. eh kita penah berhadapan dgn org cenggini masa skolah dulu.dia tunjuk anu dia.dah la baru skolah menengah...siap sengih g...megah tunjuk tut.bengong

    ReplyDelete
  3. hai dikkk .. lama tul x jengguk sini .. akak dah kehilangan add adik tau .. nie tgk dari umah posh ..

    ermm akak rasa dia x sengaja koot atau dia x sihat .. kena tgk jugak orgya mcm mana .. tapi kalau akak jumpa org mcm nie .. slow2 blahhh heheheh

    ReplyDelete
  4. dulu zaman saya sekolah.. ada gak jumpa org mcm ni..

    ReplyDelete
  5. isk!! dari pada gaya dia duduk dan kedudukan tangan dia tuu... cam sengajaaa jerk nak tunjuk punai dia tu! huhuhu... scarryyyyyyyy nyerrr!! dah lah dia naik LRT aliran ampanggg tuu!

    ReplyDelete
  6. macam2 orang ada skang ni... yang tak sihat tp nampak cam sihat walafiat pun ramaii...

    kesian kalau ada sedara mara dia ternampak gambar ni...

    ReplyDelete
  7. hurmm..maybe x sengaje kot..but ntah la..wallahualam...lau sengaje tunjuk2,itu antare dye ngan Allah..ish3...geli lak nengoknye..huhhh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah