Tuesday, October 19, 2010

Check Gula dalam Darah

Lisa memang penakut ye u olls..kalau nak senaraikan memang panjang berjela..tapi yang paling Lisa takut adalah dengan jarum suntikan..masa kat kg ari tu Ateh ada checkkan mak nyer darah tinggi ngan kencing manis guna alat yang dia beli utk mak..apa ntah nama alat tu..u olls tengok la gambar2 di bawah yer...

sampai sekarang masih terasa sakitnya....abaikan si kurus tu..

mengalahkan orang nak kena bedah dah....

terbaik wokkk...hasilnya..gula cuma 7.0 je..kira masih ok la...
juara utk pengumpulan gula dalam darah paling tinggi
jatuh kepada si kurus kering kat gambar di atas tu....yang pakai baju putih tu,...gula dia bacaan
26.5..
giler nye tinggi...pas ni kalau x jaga makan..habih la....

11 comments:

  1. hahaha...same la..shaye pn tkt ngan jarum suntikan..ms nk wat ujian hiv dulu pn siap pjm2 mata..pdhl bkn suntikan pn...lau bab darah2 nih mmg fobia abis!

    ReplyDelete
  2. shu penah check jugak guna mama shu nyer alat.. giler scary... abah tolong wat..tp, result ok.. maintain..hihi..

    ReplyDelete
  3. 26.5 ? gile manis kan ..cik pah tanya ko pulak..kencing manis ker darah manis? hehehehe

    ReplyDelete
  4. takut jarm xpe lagi, saye fobia darah,gile takut punya, xcaye cari artikel psl sy fobia darah kt kosmo hehe

    ReplyDelete
  5. deqla manjew
    - gile takut ..betul tu...

    ReplyDelete
  6. Shu Shinju
    - scary kan msa tunggu bacaan keluar..

    ReplyDelete
  7. cik pah
    - kan dah terkono..soba yo la

    ReplyDelete
  8. cam kesinambungan cerita cik pah semalam je.walaupun cucuk sikit, tapi cam ngilukan.7 tu okeylah lisa.

    ReplyDelete
  9. hye! collect ur award at my page..;)

    ReplyDelete
  10. hahaha cam sakit betol kena cucuk tu yer... siap tertonggeng lagi..
    tapi baguslah kalau ada alat ni..senang kita nak monitor kan.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah