Friday, October 22, 2010

P.Ramlee..Tiada Penggantinya..

Alkisah...taibbbb....maka tersebutlah kisah...taibbbbb..sang kancil datang beramai ramai menghadap sultan firaunnn.....mana firaun pakai sultannn...
Ha..dialog tu dah makin hafal kat semua orang kan..tua muda semua dah hafal..dan Astro pun hari2 tayang cerita P Ramlee ni x kira Astro Prima atau Astro Ceria..yang pelik walau dah selalu sangat ditayangkan kita tak rasa jemu pun kan..itu la..lagenda kesayangan ramai..x lapuk dek panas dan x lekang dek hujan...tayang la beribu kali..memang orang tak bosan...

suka part ni...

lawak bersahaja..

muka tak bersalah

kagum..walau lawak bodoh tapi amat berkesan


ye..cerita yang bagus adalah cerita yang dikenang sampai bila bila...bakat P Ramlee memang tiada penggantinya..
P Ramlee...
Namamu tetap teratas....


7 comments:

  1. ini bukan lawak bodoh...
    lawak bodoh hanye mereka sahaja rase lawak...
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. p ramlee punya fikiran yg menjangkau jauh ke dapan dan mencakupi semua isu utk segala lapisan audien, sebab tu dia evergreen. :)

    ReplyDelete
  3. memang selamanya dia kekal dihati kita .. kagum dgn hasil seni dia .. x lapukkk :)

    ReplyDelete
  4. SURIA AMANDA: Part yg syair tu mmg x leh tahan. rs nak pecah perut gelak! mmg bakatnya sukar dicari ganti.....

    ReplyDelete
  5. saya suka cerita bujang lapok,seniman bujang lapok,pendekar bujang lapok,ali baba bujang lapok,semua lapok saya suka.

    ReplyDelete
  6. Filem P Ramlee banyak unsur nasihat. Tapi ia perlu dicerna kerana filemnya mempunyai maksud yang tersirat.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah