Thursday, October 14, 2010

Jenayah Akhir2 Ini

google


Sedang melayan kemalasan berganda..Lisa terbaca satu email yang Lisa rasa amat penting untuk kita kaum wanita...

Seram sejuk tengkuk Lisa bila baca email tersebut..terus terbayang andai kejadian tersebut menimpa kakak,adik,sepupu dan rakan2 wanita yang lain...

Sebagai langkah berjaga2 Lisa terpanggil untuk berkongsi email tersebut

Subject : Sila ambil perhatian kepada semua kawan2 ku..Kejadian ini berlaku di Kuala Lumpur.
Hal ini berlaku di KL baru2 ni..cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol. Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa.Wanita itu keluar dari office agak lewat iaitu agak2 dekat malam juga. Dia terserempak dengan seorang kanak2 menangis di tepi jalan.Kerana kesian, dia menghampiri dan bertanya budak itu kenapa dia sorang2 diwaktu itu.Budak itu kata dia telah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya.Wanita itu kesian dan berhati mulia tanpa mengesyaki apa2 terus bawa budak tu ke alamat berkenaan.Setibanya di rumah itu,dia pun menekan loceng pintu...sejurus kemudia dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.
Hari berikutnya, apabila dia tersedar,dia berada di senuah rumah kosong di kawasan berbukit dalam keadaan TELANJANG!!. Kondom ada di merata2 dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya.Dia langsung tidak mengetahui siapa penyerangnya.
Begitulah jenayah akhir2 ini mensasarkan mangsanya dan menggunakan kanak2 sebagai modus operandi.
Jika kawan2 atau wanita2 di luar sana terserempak dengan keadaan ini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak2 itu,sebaliknya hantar je ke balai polis yang berdekatan.
P/S : Hantar lah pesanan ini kepada ahli keluarga,rakan2 wanita, sanak saudara supaya mereka berhati2.Kepada lelaki juga supaya mereka boleh memperingatkan isteri2, anak2 keluarga dan rakan taulan mereka. Selamatkanlah wanita dari menjadi mangsa syaitan bertopengkan manusia..
Nauzubillah.....

5 comments:

  1. SURIA AMANDA: Tkaut & ngeri dgn mcm2 kejadian skrg nih!

    ReplyDelete
  2. hmmm...nak buat baik pun payah...

    ReplyDelete
  3. Dunia sekarang dah tak boleh kasihan orang lagi, kena kasihan diri sendiri dulu.

    ReplyDelete
  4. omg.. macam macam jenis jenayah skang. takutnyer

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah