Thursday, October 21, 2010

Kembang Semangkuk

Seperti biasa..kemalasan melanda di peringkat ini..ececeh....apa kena mengen entry ni dengan tajuk yer?yer..Lisa adalah kembang di saat ini..kembang yang membuatkan Lisa nyer baju semua dah x leh nak muat kecuali baju kurung...dengan kemalsan dan nak tido sepanjang hari maka menjadikan pertumbuhan perkembangan Lisa amatlah menggalakkan..adakah berita kegembiraan? heppppp...jangan buat spekulasi..Lisa x nak jawab apa2 soalan..Nak feeling Dato' Siti Nurhaliza jap...BIARLAH RAHSIA jawapan Lisa....tunggu ye u olls..sampai masanya Lisa akan maklumkan....


Ni gambar lama...tahun 2007/2008 Lisa x ingat..masa ni pertumbuhan agak maintain
xde la kembang mana walau nampak kembang..
cuba tengok
v
v
v
v

Oh Tidakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

Kembang kan?

kenapa gambar sekerat?

Oh Lisa x sanggup...

tunggu la....

huhu...

8 comments:

  1. hehehhehe! takpe kembang semangkuk, ubat byk skang, cewah pandai je aku ni, ieda pon kembang semangkukukukuk!!!! huhuhuhu! :)

    ReplyDelete
  2. Lisa ni saja je.gambar sekarang cam mana pulak.Ko sama naik ngan abang ye.mesti rajin masak ni.

    ReplyDelete
  3. sweet gebu.. takpeeee! janji bahagia

    ReplyDelete
  4. Maner plak kembang...kuncup jer tgk. janji hati senang ho....:O)

    ReplyDelete
  5. ohh.mesti dah peknen nih.. congrats in advance.. jaga kesihatan baik baik

    ReplyDelete
  6. lisa...
    lepas kawen badan senang naik..akak pun mcm tu.dulu 45-46 ja...lepas kawen jadi 52-53...letih nak turunkan balik.puncanya...temankan suami makan...
    btw keychain dah sampai..cantik.thanx.

    ReplyDelete
  7. nampak gebu jer pipi tu, takpe janji bahagia abg cayanggggg...
    keychain dah sampai, thanks dear

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah