Thursday, October 21, 2010

Gambar Lama Mengundang Memory

Ini antara gambar lama yang masih ada dalam simpanan Lisa dan Lisa tak pasti samada dah bagi u olls tgok atau belum..tapi Lisa x kisah sebab ini blog Lisa kan..sukati Lisa nak letak entry tentang apa..dan hemmm hemm en/cik langau yang nyibuk tu..tolong la klik butang X di sebelah kanan kalau rasa x nak baca...hahahaha...ok..u olls..itu gambar sempena kami bercuti sambut birthday Dania ke 3 tahun..sebenarnya jatuh cinta dan kasih pada gambar2 Dania...jiwa ni cepat tersentuh kalau melibatkan kanak2 yang pada Lisa Dania sangat comel ketika tu...jom tgok gambar....


rasa mcm muda belia lak..sedangkan dah semakin tua..kalau x silap Lisa ni gambar tahun 2008/2007
gaya nakal terserlah...rasa nak lempang2 jer...

cubaan buat peace....

gaya gedik dan macam menggeletis jer...geram sebab nampak dia bam bam...

suka gambar ni..rambut di tiup angin...dan wajah manja dia tu...sayang rambut tu mama dia dah gunting sejak awal2 masuk tadika...
Ya allah ya tuhanku..semoga Lisa dikurniakan anak comel dan bijak sihat seperti Dania...
aminnn...


7 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah