Monday, October 4, 2010

Comel Tak Saya ?Komen Please.....

Budak ni..makin besar makin banyak ragamnya..ni dia ambik sendiri gambar dia tau..waktu ni masa Lisa tgh siap2 nak pi umah orang kahwin...pandai pulak dia ambik gambar sendiri dan nampak cantik jer..terserlah wajah nakal dia tu...dah naik umur 6 tahun ni mcm2 perangai dia buat..kalau nak pi jalan2 mesti nak mekap..dah pandai pilih baju sendiri..asyik nak tengok kartun..malas nak belajar..homework teacher bagi esok nak sekolah malam ni baru buat..cepat terasa dan cepat menjadi neng yatimah...samo ngan omak eh..sikit2 nak meleleh...tapi series..mama dia ajar dia homework matematik..dengan dia dan mama dia menangis...mana taknya..mama dia garang..sekali kena pekik salah jawab mate..terus nangis sedu sedan..(almaklumla dia ni manja x pernah kena marah..pasal tu naik lemak) peh tu mama dia lak nangih sebab tensen..anak x makan di ajar..aduhaiiii..camno nih?

1 comment:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah