Saturday, October 23, 2010

Cuci Cuci The Movie..Rumah la...

Sabtu minggu lepas Lisa ikut family pi basuh rumah baru...cuma Lisa tak terlibat dalam tugasan ye...tugas Lisa cuma itu jer la..buat sandwich..tunjuk muka pun dilrang sama sekali apatah jaji menjejakkan tapak kaki...bengang gak kan...tengok diorang seronok jer main air...
tugas Lisa cuma kena buat sandwich..utk orang2 bekerja keras makan...

air yang mengalir kat tangga....

cuci bang..cuci..dengan orang2 sekali cuci kasi bersih...

alololo..suami sapa la ni..rajin sungguh...

tengok mak tuh..degil..dah cakap dah..jangan buat nak buat jugak...

anak dan mak...mak memang serius la bertungkus lumus..si anak kat belakang tu..main air jer lebih
seronok betul main air....

ada sapa2 nak tempah diorang ni cuci rumah? larikkkk.............

sampai kecut2 kaki masing2...cuba teka kaki sapa.....

klu...mak dara terdiva...eh.........
yeay yeay..x lama lagi boleh pindah rumah....yay yeay.....


9 comments:

  1. bestnye masuk rumah baru. ni yg terasa cam nak pindah umah jugak ni. hahaha

    ReplyDelete
  2. mcm lebih maen air dari mencucui jew..
    hehehe...

    ReplyDelete
  3. rajinya dikkk .. :)
    seronok kan kalau dapat duduk umah sendiri ...

    ReplyDelete
  4. Pindah rumah baru ke? besarnya rumah.penatkan kalau berpindah rumah.

    ReplyDelete
  5. WAHH besarnya rumah Lisa...

    ReplyDelete
  6. congretulation...dah nak duduk umah baru yer
    bestlah family lisa, saling tolong menolong

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah