Monday, October 25, 2010

Kejadian Sentap Membawa Bahagia..


Lisa x tau la kejadian yang Lisa nak kongsi ni dikategorikan kelakar ke atau melampau..disebabkan kejadian ni la Lisa tau Lisa mmg mengandung..last 2 week..ceh..ckp omputih lak..Lisa teringin nak makan ayam masak merah masakan MIL Lisa dan Lisa memang tau la MIL Lisa nyer ayam masak merah memang terbaekkk wok...so..dari opis Lisa memang x makan apa2 tanpa mengetahui ayam yang dibeli utk masak ayam masam merah tu telah pun dibuat lauk lain oleh Sepupu suami Lisa yang kebetulan datang ke rumah kami....balik2 jer Lisa buka tudung saji..hancur luluh hati Lisa..(masa taip ni pun sebak)..lain yang Lisa harapkan lain yang Lisa tengok..memang msk merah tapi lain..x macam MIL Lisa yang buat...sedih wooo...Lisa masuk bilik..kunci bilik dan nangis giler2..nak salahkan sapa pun Lisa x tau...suami balik pun mcm x tau apa2 terus tanya kenapa..abang ada buat salah ke sampai Lisa nangis mcm ni...memang Lisa nangis giler2 u olls..x tau knp Lisa mesti menangis sedangkan benda tu kecik jer...mmg terkilan...MIL Lisa pujuk Lisa and janji esoknya dia akan masakkan utk Lisa...Wah terharu u olls..pas tu rasa mcm bersalah lak menyusahkan MIL...Lisa sendiri x tau kenapa Lisa harus merajuk menangis x tetu pasal..kesian MIL Lisa..terus dalam ati berkata...aku ni preggy ke..mmg masa tu dah lewat period dah..diamkan lagi sampai la hati x sabar2 nak check..check kat umah TTJ samar2..tunggu semingu...alhamdulillah..akhirnya..penantian yang membahagiakan....x sabar nak tgok wajah baby sulung Lisa....memang orang mengandung cepat sentap eh?

21 comments:

  1. bahagianye bile da taw preggy kn..tahniah taw lisa! awl2 lg lisa da mengidam..haha

    ReplyDelete
  2. haha...letih la mak mentua dapat menantu cam gini...

    ReplyDelete
  3. deqla manjeww
    - alhamdulillah..tunggu deqla nyer turn..

    ReplyDelete
  4. ieda
    -mmg mcm tu ke kak? risau la takut melampau lak nanti..

    ReplyDelete
  5. Tahniah.. dah berapa bulan tuh.. Moga sihat..yer..

    ReplyDelete
  6. SURIA AMANDA: Mmg org tgh preggie nih mudah sgt terasa....sensitif lebih....take care ye lisa....

    ReplyDelete
  7. Rinna
    -Dah masuk 2 Bulan dh kak..

    ReplyDelete
  8. Azzey
    -Oh mcm tu...kena kawal la ni kan...

    ReplyDelete
  9. Tahniah, akhirnya termakbul jugak impian nak cahaya mata.orang pregnant memang cepat emo.biasalah tu.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...beshnye lisa...tahniahhh, take care tau...

    ReplyDelete
  11. mmg la lisa.. kalau dah preggy tu, apa yang dibayangkan mmg nak 100% mcm tu... kalau katanya nak hubby yang masak, tak sedap pun tak terasa sbb itu jer kemahuannya....

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah... tahniah lisa!!!

    ReplyDelete
  13. kak ina mail
    - thanks kak ina..makbul akhirnya doa Kawan2

    ReplyDelete
  14. sweetdarling
    -best kan..leh manja dengan semua orang..

    ReplyDelete
  15. jgn MIL pening nak layan sudah hihihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah