Wednesday, October 6, 2010

Kerang



Apakah Kebaikkannya?

Entah la..yang Lisa tahu kerang elok untuk mereka2 yang kekurangan darah atau bahasa saintifik eh Anemia. Selain dari tu Lisa tak tahu..apa yang Lisa tau Lisa dan suami mmg suka makan kerang..kerang rebus ke kerang bakar ke...semua Lisa sapu..kalau goreng mee letak kerang pun best tau...jadikan plak rencah mee kari..buat rendang pun best...goreng berlada pun best (ini kepakaran kak long Lisa).

So...apakah kebaikkan kerang u olls?jom la kongsi bersama...

masalah pulak bila letak jer gambar kerang ni..teringin lak padahal baru last week makan kerang rebus...4kg abah beli kat pasar tani...banyak giler tapi memang habis licin di bedal oleh anak2 eh....best woooooo.....buek la kicap cili kan...perghhhh..mabeles...

14 comments:

  1. hikhik suka kerang rebus jugak :p

    ReplyDelete
  2. lisa... akak pun suka jugak dengan kerang ni.. klau nampak kerang susah sikit nak pandang makanan lain..

    ReplyDelete
  3. kerang bakar ngan kerang rebus peberet akak foreever.cicah ngan cili kicap.

    ReplyDelete
  4. kak ina mail
    - sodap kan..mertua lalu pun buat bodoh jer...

    ReplyDelete
  5. Hmm..sedap weeh nengok kerang rebus nie..mmg feveret nie.. :)

    ReplyDelete
  6. SURIA AMANDA: Sker kerang masak sup!

    ReplyDelete
  7. ceroi
    -Haah kan...masalah eh..nak bakar kat mana?

    ReplyDelete
  8. Rinna
    - ramai yang suka kerang rupanya..hehehe...

    ReplyDelete
  9. Azzie
    - masak sup? boleh ke? x pernah cuba pulak...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah