Monday, October 18, 2010

Kalau Mencari Teman

Hati tgh panasss....

Panasss yang x tau nak cakap mcm mana..tak habis2 orang nak dengki kan Lisa...

Ye..Lisa buat x peduli..tapi hati makin panasss....

dengan itu Lisa tujukan Lagu ni khas buat orang yang buat hati Lisa panasss..

Sapa makan cili dia rasa pedas...


Kalau Mencari Teman
Kisah duka ulang berulang..
Hati luka cinta kecundang
Bagaikan bunga kembang di puja layu dibuang...
Bercintalah berpada pada
usah serah segala
ikutkan hati ikutkan rasa
diri sendiri akan binasa
demi masa depanmu
berhati2 selalu
Kaji asal usulnya
Jangan sampai terpedaya..
Dari kau bercinta2
baiklah berumahtangga
Kalau mencari teman jangan la memandang luaran
cari lah yang beriman....
Ha...amik ko lagu ni....moga kau terhibur...mmg Lisa salah pilih teman...hiiiiiii...nyampah...
tapi takpe..dah suam dah panas td...

4 comments:

  1. teman..sahabat..kawan....maksud yang sama..tapi pengertian dia lain....susah nak mencari seorang sahabat n teman skrang kan..

    ReplyDelete
  2. awat la yg depa dok dengki sangat dgn puan lisa pasai apa ? mai cek pi balun depan tu nak dak?

    ReplyDelete
  3. ye ke .cam mana tu lisa.sabar ye.biar orang tu sedar, siapa teman dia sebenar.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah