Tuesday, October 19, 2010

Bukan Salah Ibu Mengandung

Ini budak ha.sangat celidik oh....ada ka patut salah ayah...boleh lak mention bakal papa dia ayah kandung dia...itu la budak2 kan..jujur..lurus....ikuti perbualan yang memang Lisa hafalkan sebab nak kongsi dengan u olls...


Budak yang tiada perasaan..cakap main lepas jer...
jelingan maut...suka dan pandai ambil gambar sendiri

makin besar makin bijak...penat orang nak melayan...


Kisah anak yatim
Masa : 11.00pg @ Ahad 17 Okt
Lokasi : Rumah



Dania: Mama..anak yatim piatu tu apa?
Mama : oh..anak yang tiada ibu dan ayah,ibubapa mereka dah meninggal dunia
Dania : Kesian kan mama..ibu dan ayah dia tiada.
Mama : Haah kesian..Dania ada ibu tak?
Dania : tentu lah ada
Mama : Siapa Ibu Dania?
Dania : Mama la ibu dania
 
Nama ayah dia Shamsudin dan memang tertulis dalam loh mahfuz ayah dia Shamsudin...so..jangan la salahkan Ibu yang mengandung bila anak dia terlebih bijak macam Dania..reaksi along ? Terus diam... x tau nak jawab apa dah...kami semua bantai ejek Dania...

6 comments:

  1. salam sis lisa..sy sudah dpt keychain tu..thanks..suke sgt =)

    ReplyDelete
  2. ceroi
    - bijak sampai pening nak layan

    ReplyDelete
  3. heheheh bijak2 .. keletah pun yeee :))

    ReplyDelete
  4. Kesiaaaan, anak yatim... Dia terlalu mengharap. Cucu ma sendiri selalu bubuh nama bapa tirinya dihujung namanya.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah