Wednesday, October 27, 2010

SAPA NAK HADIAH DARI PARIS????

Kena Tag Lagi.....alahaii..orang dah la malas...kali ni ada 2 tag..satu dari Deqla manjew tu..dah ckp..kiv dulu sebab banyak giler nak kena jawab..dah la Lisa ni rajin sejak azali kan...Jangan ko mengada Lisa..nak malas2 pulak...buat jer....takper la..Lisa buat jer yang akak doktor kita bagi...

pernah x korang pi Paris? dalam mimpi pun x per..
Lisa pernah berangan nak pi Paris..
masa sekolah la duk lepak2 tepi padang/longkang..duk citer2 pasal angan2 masing...
ntah bila la nak dapat rezeki terpijak bak kata orang kan..tetiba dapat tiket pi paris...huii...Lisa x tolak tau..
tag ni datangnya dari blog ini
tuan punya blog ckp..
jangan kedekut..kongsi2 pada mereka2 yang pernah berangan nak ke paris..
so..
Lisa nak Tag
ha..pada meka2 bertiga ni..sila la yer..sila buat Tag ni..x dapat pi Paris tapi
dapat barangan dari paris pun dah kira ok..
yang x kena tag tapi rajin sokmo nak buat...sila terjah blog nadiafarahida
jangan lupa letak logo kat sidebar korang eh...

6 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah