Tuesday, October 19, 2010

Tengah bulan jer buat hal..

Jangan main panas bang..demam nanti...

tekun dan serius suamiku..membelek makwe lama dia ni..

Pandangan sisi...body mantap lagi..enjin jer buat onar selalu..

sumpah x tau kalau Lisa yang diharapkan untuk tengok2 enjin ni...upah la banyak mana pun x hingin den de...buek la sendiri...

walau panas, walau penat..walau melekit ngan peluh..dia hanya mampu tersenyum...pasal tu Lisa sayang Lebih kat abang...
(giler poyo nyer ayat)



Adat orang ada kereta..
Asal tengah bulan jer meragam..
Asal tengah bulan jer nak rosak itu ini...
Takleh la nak tengok tuan eh bernafas dengan tenang..
Sib baik tuan ko reti repair....


6 comments:

  1. adat la klu pakai keta nie...ada jerk yang nak rosak..hhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. sabar je laki ko tu, dapat isteri yang kaki berblog.tengah panas pun, dia tahan kau ambik gambar dia.

    ReplyDelete
  3. kak ina mail
    - huhu..dia x marah la akak...lagi dia suka..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah