Tuesday, October 26, 2010

Berkepit Dengan Dania

Sejak pregnant ni Lisa jadi agak rapat dengan Dania..memang Lisa akui dan Dania pun memang nak berkepit jer..dengan suami Lisa lagi dia rapat..boleh la borak2 siap duk rapat2 lagi..mama dia tengok pun macam menjeles jer..nak pulak mama dia x berapa sihat...kenapa yer?dulu xde la rapat mcm ni..apakah ada kena mengena dengan preggy Lisa ni?apa aje Lisa ckp kat dia..dia mengikut kata..memang berbeza...Lisa tanya la makcik Lisa..dia ckp anak kau mungkin lelaki kot..sebab tu Dania rapat ngan kau..pas tu kau pun asyik nak tido jer..mcm pemalas sangat..
betul ke eh?kalau pemalas dapat anak lelaki?Lisa dan suami dah nekad..x nak scan..kasik surprise gitu...baru best kot..nanti kalau dah tau mcm x best plak kan...Kami suami isteri x kisah lelaki ke perempuan asalkan selamat dan sihat...cuma penat la dengan masalah kuat tido Lisa ni..kalau kat rumah takpe..ini kat tempat kerja macamana kan?naya je kalau kantoi...

5 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah