Wednesday, October 13, 2010

Khas untuk Lelaki...Sapa Nak Umur Panjang?

KAJIAN TERHADAP 25,000 PASANGAN DI JERMAN MENDAPATI

SEKIRANYA..SEORANG SUAMI SEBELUM PERGI KERJA DIA MENCIUM ISTERINYA

MAKA UMURNYA PANJANG 5 TAHUN.

SEKIRANYA ISTERINYA MENCIUMNYA SETIAP HARI SEBELUM PERGI KERJA

PENDAPATANNYA AKAN MENINGKAT 30%


- Sejauh mana kebenarannya..wallahualam ..semuanya adalah dari kajian yer u olls...andai benar...makanya mari la bersama2 mengamalkan..selain itu Lisa pun nak promosi menambahkan vibrator suami isteri...marilah kita beramai2 tgok wayang...hahahahaha...bak kata Cik Pah...menghangatkan lagi kasih sayang suami isteri....

18 comments:

  1. lisa, laki akak tak romantis. bila akak cium, dia kata jangan buang tebiatlah.cam mana nak panjang umur ni.

    ReplyDelete
  2. tolong jaga amani jap bleh akak nak g tengok wayang..hehehehhehehe

    ReplyDelete
  3. setakat cium2 ja tapi makan tak jaga boleh pendek umur jugak lisa...hehehe
    tapi elokla diamalkan benda2 mcm ni...eratkan kasih sayang.bukan semasa nak pi kerja ja...balik kerja pun sama...p/s...lisa,balik kerja lg best tau esp bila kita dah nak terlelap gitu...tak caya try.

    ReplyDelete
  4. mmg hari2 prektis tak kira masa hehe

    ReplyDelete
  5. Amacam lisa..., dah ada ura2 nak bergelar ibu ke? Mudah2an dipercepatkan..! Amiin..

    ReplyDelete
  6. kak ina mail
    - alamak..x dapek nak nolong...

    ReplyDelete
  7. purpelicious
    - oh...boleh aje..bape lama? seminggu? sebulan?

    ReplyDelete
  8. ieda
    - wah..lagi satu idea..harus cuba nih..

    ReplyDelete
  9. Posh
    -alhamdulillah...amalkan selalu..

    ReplyDelete
  10. Kamariah Awang
    - belum ada rezeki la ma..dah dua kali gagal...insyallah akan datang..

    ReplyDelete
  11. hahahaha...laki x suka cium2 nie la..hahaha

    ReplyDelete
  12. puan lisa, sy xkawen lg, abeh nk kiss sape huhu

    ReplyDelete
  13. Nasir Bravo
    - betul ke org lelaki x suka di peluk..rugi woooo..

    ReplyDelete
  14. Nazrul Azat
    - kahwin la dulu..apo yang susah?kan ke dah ada calon?

    ReplyDelete
  15. ceroi
    - baca jer yer..dah kahwin sok amalkan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah