Thursday, October 7, 2010

Lagi2 Si Bongsu..

Gambar ni masa raya pertama hari tu..kat Serting rumah Mak Long

suka lak gambar ni....

Bab bergaya bagi kat dia
Dikno dan along..sama jer perangai..pantang nampak kamera

sesuka hati jer nak amik gambar dgn sapa ..Angah..apesal mata ko stim?

Eh..tetiba bertukar lak...wah...mangggggaaaaa........ini kalau cicah ngan kicap letak cili ni..sure meletups ni...
tapi yang kat bawah ni lagi meletup kot..
v
v
v
v
v
v


Elokanya perangai anak dara...anak sapa la ni...
boleh tak ko jangan buat aksi x senonoh macm ni dik?


13 comments:

  1. adik ke 2?cute...
    folow me too lau sudi yup~

    http://norumara.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. deqla manjew
    - yer..adik bongsu ku yang sengal..follow u...

    ReplyDelete
  3. nanti leh jadi model popia aku x???
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. sedap tenguk buah mangga tu..dapat cicah dengan kicap campur cili api..wallla...

    lampu tu sama dengan akak beli...kipas tu lain ..berpindah kat umah baru ker..kat area mana..

    ReplyDelete
  5. owait...thx..suria amanda ur really name?

    ReplyDelete
  6. Adik ki tu cantiklah.fotegenik.Mangga tu cam mangga kat depan rumah akak.cicah kicap cili tu best.

    ReplyDelete
  7. wah posing sakan kan....
    sedapnya mangga....

    ReplyDelete
  8. dahla slim...pakai baju macam tu lagilah nampak kurus...tapi nampak dikno lg cantik dlm gambar2 ni.

    ReplyDelete
  9. hehe...sama le ratu ske possing..

    ReplyDelete
  10. adik lisa ngan kak long cam look a like laa...

    ReplyDelete
  11. pandai betul sibongsu ni beraksi.biasalah budak-budak besau tu memang tahap sengal lagi, cam anak perempuan akak tu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah