Friday, May 13, 2022

Selamat Pengantin Baru Kak Yang & Lufti

Assalamualaikum...

Hi korang...

7 May lepas...Mk Teh dan Pak Teh di Sungai Petani Kedah terima menantu...kali kedua dia buat kenduri kami tak dapat pergi...Majlis Nikah anak kedua dia masa PKP...dan yang majlis ni pun kami tak dapat pergi sebab dalam suasana perayaan kan...Raya ke 6 plak tu..memang jalan jammed teruk la kalau nak ke sana di musim- musim perayaan ni...dan memikirkan Mak Pah perlu dialysis 4 kali sehari sekarang...memang tak menjamin kami boleh sampai ontime..kalau dibuatnya tersadai jammed tak gerak...lagi mengundang masalah...kan..so awal- awal dah bagi tau Mak Teh kami tak dapat join...itupun ada gak mulut- mulut puaka marah masa kat sana...katanya takde seorang pun adik beradik Mak Teh yang datang majlis...dah kami semua di NS dan jauh...nak buat macam mana kan...so tak perlu nak bagi yang mulut puaka tu faham asalkan tuan rumah dah faham...abaikan aje la...

Alhamdulillah majlis pernikahan dan persandingan Kak Yang atau Nur Aziyan Nisha berjalan dengan lancar dan cukup meriah..walau kami tak dapat datang sama- sama tetap ada wakil Mak Pah Dan Pak Zain..adik bongsu yang kebetulan ada di Perlis jadi wakil..ye la x jauh kan dari sana...

Jom la tengok gambar...



Masa Nikah...


Selamat bergelar suami isteri


Keluarga besar Mak Teh


Adik bongsu SA jadi wakil kami..eh..eh..ikut tema majlis erk korang...






Tahniah buat kedua- dua pengantin, semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu.....tahniah buat Mak Teh dan Pak Teh...


4 comments:

  1. Selamat pengantin baru dan tahniah buat keluarga K.SA
    Cantik baju pengantin..

    ReplyDelete
  2. cantik pengantin.. Tahniah pengantin

    ReplyDelete
  3. Tahniah dan selamat pengantin baru.Semoga dikurniakan keluarga sakinah,mawddah wa rahmah hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru buat ke dua mempelai..:)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah