Wednesday, May 25, 2022

Happy 11th Years Si Kembar Adeliya & Aressa


Assalamualaikum...

Hi korang...

Hari ni genap usia si kembar 11 tahun...birthday diorang hari ni....sayangnya tak dapat sambut sebab salah seorang warded...Aressa ada masalah dalam telinga...jadi telinga kurang dengar so semalam dia dah warded dah...dah la x pernah berpisah dua orang tu...tiber salah seorang takde...tak tau la macam mana diorang semalam...tapi for me bagus gak...at least diorang belajar menghargai kan...SA rasa sekejap aje masa berlalu...tup- tup dah 11 tahun...rasa macam baru jer semalam mengiringi bacaan selawat ke atas nabi masa hantar diorang dari labour room ke dalam ward...seronok masa diorang lahir...walau amik masa yang lama...kelahiran yang di tunggu- tunggu...Nak plak ramai yang x percaya adik SA mengandung kembar...ada jugak kata- kata sinis cakap kami semua berangan nak dapat kembar...bila lahir je...alhamdulillah mulut- mulut tu senyap dari berkata- kata yang bukan- bukan...

Barakallah fii umrik, si kembar yang Mamalong sayang..semoga dengan bertambah usiamu semakin bertambah rezeki dan kesihatan...semoga membesar menjadi anak yang solehah buat semua... 


12 comments:

  1. 11 thn dh kembar..dlu kecik2 je kan..cpt dh besar..happy birthday si kembar

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir buat kembar. Semoga membesar jadi anak2 yg solehah dan berjaya dunia & akhirat. Kita pun berangan2 jugak nak anak kembar dari dulu lagi, tapi rezeki Allah bagi 2 orang anak lahir tarikh sama tapi tahun lain2. Kembar tak sama tahun hihi.

    ReplyDelete
  3. yea kak sa, kejap je rasa..dok baca blog akak tup tup eh 11 tahun dah kembar

    ReplyDelete
  4. Kejap ja da 11 thun kn.. Duku duk tgk kecik ja lg msg2
    Heppy bday twin

    ReplyDelete
  5. Hb buat dua kembar tu...moga jd anak yg solehah dan berjaya

    ReplyDelete
  6. wah.. Selamat Hari Lahir,
    bestkan ada ahli keluarga kembar.. ada je yg blh d usikkan..hihihi

    ReplyDelete
  7. Comelnya kembar. Semoga cepat sihat. Sepupu saya kembar, bila masuk universiti kena berpisah, sampai demam2 la. At last maknya terpaksa naik KPT nak mintak pindah 1 uni. Alhamdulillah dapat

    ReplyDelete
  8. kembar seiras ye. Happy besday si Kembar semoga menjadi anak2 solehah

    ReplyDelete
  9. Semoga terus membesar dengan sihat.

    ReplyDelete
  10. semoga cepat sembuh and happy belated birthday si kembar :)

    ReplyDelete
  11. hepi bestday kembar..moga jadi anak yg solehah..:)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah