Wednesday, April 24, 2013

Sapa Tau ni pokok apa?



Sapa tau nama pokok ni angkat tangan...daun lebar2 tp rupanya akan2 daun pokok manggis kan...cantik la..nak cari anak dia la...ni dh besar..dh jadi mak dia..cepat mati nanti..mcm pokok keladi kat umah aku tuh..dh mati dah..sayang betul...kalau ada antara korang yang tau inform aku eh..hihihi. .
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. emmm..Ayu memang fail skt bab jenis2 pokok nie..

    ReplyDelete
  2. salam, morning SA,
    tak sure pulak pokok apa tu huhu

    ReplyDelete
  3. alamakkk..x tau la plak pokok apa tu...hihihi

    ReplyDelete
  4. seklau tgk, tapi nama mmg tak tau lah SA

    ReplyDelete
  5. aku kalau bab pokok ni mmg gagal...hahaha...

    ReplyDelete
  6. pernah tgk.. tpi tak tau nama...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah