Thursday, April 25, 2013

Bosannnn.....

Bukak FB asyik bercakaran orang yang sibuk nak jadi waibi...kutuk mengutuk mcm dh xde Iman..x kisah la ko sokong biru ke..hijau ke..kuning or roket ke...agak2 la..x kisah la ko taksub mcm mn pun...tp jgn la sibuk nak hasut aku dengan sms2 annoying..sukati aku la nak undi sapa pun...ni tiap 1 jam sure masuk sms mintak sokong itu ini..leh janjikan aku gerenti masuk SYURGA tu...ewah...nk lawan hukum allah plak...mcm dh xde iman...aku undi parti ko..segala dosa aku terhapus..then confirm syurga....agak2 la...aku x berapa suka politik tp aku amik tau jugak...sapa aku nak sokong...sapa aku nk vote sebagai pemimpin...AKU PUNYA SUKER LA....undi tu kan rahsia...okbai...
posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Kannnnn
    Suka hati kita lah nak undi sapa, sibuk je nak sms2 bagai
    Annoying betul

    ReplyDelete
  2. janjikan syurga yg tak menahan tu...huhu...

    ReplyDelete
  3. JGN LAYAN YG PENTING KITA VOTE PARTI YG KITA RS MMG MAMPU MEMBANGUNKAN MALAYSIA..

    ReplyDelete
  4. Salam SA.. harini baru sempat berBW.. sorry yer hehe
    nway dorang ni kadang2 terover sangat tau.. nyampah betul lagi2 kat FB..
    macam nak berperang gamaknya huh!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah