Wednesday, April 10, 2013

Small Token from the Management


Lupa nak share ngan korang token yang kami semua warga Malakoff dapat bersempena masuk opis baru 1hb ari tuh...
apa benda ni....Highlighter 5 kaler yang sangat comel...
comel dan cantik kaler dia...
dah selamat letak kat atas meja untuk hiasan..mcm sayang sgt nak guna tp kena la guna
x guna kalu rosaklah kaler diakan..

11 comments:

  1. bak sini sejibik...ekekekeke.... dah tau dah jawapannya...

    dia bagi sorang staff satu jer... :P... gurau2 di tengah hari kakak....

    ReplyDelete
  2. comelnya sis.. sy igtkan tadi bekas apa..
    eeyeshadow ka hahaha

    ReplyDelete
  3. dee x pernah dpt..tp suami selalu bwk balik..ada je kt rumah..mmg cute kan..

    ReplyDelete
  4. nak satu.... kita kan sama bos... ehheee....

    ReplyDelete
  5. eh.. saya pun ada benda ni. mmg best.lagi comel.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah