Tuesday, April 9, 2013

Ragam Anak2...

Ni la anak2 aku yang nakal...yang sentiasa mewarnai hidup aku...

 Aressa
 Adeliya
Ainnul Dania Huda ( abaikan entiti yang tgh baring sakit kepala tu..
 bab poyo amik gambar sendiri no satu
 Nak bagi dorang ni diam...sila la pasang movie kartun kat tv...leka...
si kakak yang sgt menyayangi si twins...

Yea...mak aku ada cakap...walau mcm mana penat pun kita kerja...bila sampai rumah tgok wajah anak2 dan disambut riang mcm 10 tahun x jumpa..segala penat tu akan hilang..lenyap..
aku akui...sebab itu yang aku rasa..
Buah hati aku ni la 3 orang...sorang anak sendiri...si twins anak buah...anak buah sorang lagi kat Muar..
bila nak tambah anak buah..anak sendiri?boleh lagi ke..dah umur 35 tahun dah tahun ni...

8 comments:

  1. eh boleh jer... diva mesti boleh kak... sapa cakap x ley... ha cakap dengan cik abang...jangan tunggu lama2...cecepat sikit...naib presiden dah x sabar nak makan nasik minyak ni... ^_^ ngee....

    ReplyDelete
  2. olololo....nakal2 pun tetap pengubat segala masalah kan...hehe

    ReplyDelete
  3. ya betul...
    penyeri hidup kita kan....
    boleh aje lagi tu...
    still young maaaa :)
    so don't wait long long k :)

    ReplyDelete
  4. kalau ada rezeki...insyaallah boleh kak...
    ada yang umur 50 pon boleh ngandung lagi taw..hehe

    ReplyDelete
  5. mesti ceria je kan hidup dgn adanya mereka yg comel2 ni... ;)

    ReplyDelete
  6. semuanyer gegirl...comei2 semuanyer...anak2 penyeri kitakan..
    macam2 keletah dierang ni kan...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah