Tuesday, April 2, 2013

Lunch Semalam..

Semalam lunch kat Kelantan Delight Sooka Sentral...Hilmi belanja sempena birthday dia semalam...
1hb? Aprilfool?
yess...anak Dato' Hasni ni lahir masa April Fool...pandai dia kan...time April Fool dia keluar tgok dunia..

 bukti..team department aku semua lelaki...yang no 3 tu Hilmi
 bila la makanan nak sampai ni..
 masing2 sibuk main hp...ada yang leka borak2..aku sorang je bunga yang kepenatan..ada ke dorang sound ckp aku x reti bersosial...tolong sikit..hakak penat okeh...
bila dah penat dah x mampu nak amik gambar..yang lain2 order makanan verse Kelantan..aku plak 
bantai order Mee Udang...best..sedap..terasa kuah udangnya...complete..cuma udang jer kocik bonar..
huhu...

Special thanks to Hilmi again..Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 26...
semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki...yang kat luar tu...anak2 dara x yah usha lebih2..
Hilmi dah 3 bulan kahwin dah...hahahaha...apa kena mengena kan....
mood penat sebenarnya...

AUTO PUBLISH ENTRY


15 comments:

  1. sedap yek? boleh la kita lunch skali bebila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2..satu hari nanti eh..kena ajak gang biasa ni..

      Delete
  2. hi hilmi.... eh.... hhahaha

    ReplyDelete
  3. ha ha ha... anak2 dara semua melepas...dengg....

    *bestnya makan free.... he he he... ^_^...akak nak novel aper? lol... x naklah dilucutkan jawatan naib presiden kelab diva... huwaaa...nanti hidup ai kosong dan x bermakna...lol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takut...nak novel jugak!!!!hahahah...boleh ke?

      Delete
  4. Sedapnyaa tgk mee udang tuh.. pekat kuahnyaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap dan pekat kuahnya kak..pedas pun complete...

      Delete
  5. enjoyyyy SA ye dalam kepenatan hehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. x enjoy sgt la Zaza sebab im the only flower among he thorn..hehehehe

      Delete
  6. Saya pernah buka puasa ramai2 kat situ...

    ReplyDelete
  7. Kalau udang kecik, kene tukar nama jadi mee ank udang lah kak...

    ReplyDelete
  8. sedapnyer mee udang tu !

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah